درآمد دلاری از طریق آموزش

در این ویدئو یاد می گیری

تو این مقاله قصد داریم درباره رسیدن به درآمد دلاری از طریق آموزش در سایت podia توضیح دهیم. برای فعالیت در سایت podia نیاز به خرید اشتراک هست. البته می‌توانید در ابتدا از پلن ۱۴ روز رایگان استفاده کنید و بعد تصمیم بگیرید که اشتراک این سایت را خریداری بکنید یا خیر.

تو این مقاله قصد داریم درباره رسیدن به درآمد دلاری از طریق آموزش در سایت podia توضیح دهیم. محتواهای زیادی قبلا در مورد فروش دوره‌های آموزشی در سایت‌های دیگر منتشر کردیم که می‌توانید از طریق این لینک آن‌ها را مطالعه کنید.

برای فعالیت در سایت podia نیاز به خرید اشتراک هست. البته می‌توانید در ابتدا از پلن ۱۴ روز رایگان استفاده کنید و بعد تصمیم بگیرید که اشتراک این سایت را خریداری بکنید یا خیر.

به این نکته توجه کنید که اگر شما در نقطه شروع هستید ما به هیچ وجه توصیه نمی‌کنیم که در ابتدا بر روی این سایت تمرکز کنید. شما می‌توانید برای شروع در سایت یودمی فعالیت‌تان را شروع کنید که رایگان هست و بعد از اینکه به درآمدی رسیدید و مطمئن شدید که کیفیت دوره‌تان مناسب است، برای توسعه کسب و کارتان شروع به فعالیت در این سایت‌ها بکنید و هزینه ماهیانه آن را به چشم سرمایه گذاری ببینید.

سه پلن برای خرید اشتراک در این سایت وجود دارد:

۱. پلن Mover: مبلغ ۳۹ دلار در ماه نیاز هست پرداخت کنید. بدون خدمات مدیریت پیشرفته پنل کاربری ارائه می‌شود.

پلن Shaker: مبلغ ۷۹ دلار درماه نیاز هست پرداخت کنید، بدون خدمات مدیریت پیشرفته پنل کاربری ارائه می‌شود، اما خدمات حرفه‌ای ایمیل مارکتینگ را دارد.

پلن Earthquaker: مبلغ ۱۷۹ دلار در ماه نیاز هست پرداخت کنید. تمامی خدمات Podia را ارائه می‌دهد.

برای رسیدن به درآمد دلاری از طریق آموزش می‌توانید داخل این پلتفرم ۳ نوع محصول را بفروشید:

۱. محصولات دیجیتال ۲. حق عضویت

۳. وبینار و استریم زنده

دیدگاهتان را بنویسید

ویدئوهای مرتبط