تصویر عدم اجازه دسترسی به سایت

راهنمای کامل خرید وی پی اس و معرفی معتبرترین سایت‌های ایرانی

اگر تا به حال راجع به روش‌های کسب درآمد دلاری، به خصوص روش فریلنسری کمی تحقیق کرده باشید، حتما نام وی پی اس (Virtual Private Server) یا سرور مجازی را شنیده‌اید.

به دلیل تحریم ایران توسط بسیاری از سایت‌های فریلنسری خارجی و حساب‌های مالی بین‌المللی، امکان ثبت نام و فعالیت در این سایت‌ها با آی پی ایران وجود ندارد و بنابراین برای فعالیت در این سایت‌ها باید آی‌پی خود را به خارج از کشور تغییر دهید تا شناسایی نشوید، این کار به سادگی و با “خرید وی پی اس” امکان‌پذیر است.

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره‌ی سرورهای مجازی، مزایا و نحوه‌ی خرید آن‌ها به دست آورید، تا انتهای این متن همراه ارزیشو باشید.

مواردی که در این متن می‌خوانید:

  • وی پی اس چیست؟
  • کاربرد سرور مجازی برای فعالیت در سایت‌های خارجی
  • چرا نباید به جای “وی پی اس” از “وی پی ان” استفاده کنیم؟
  • وی پی اس را از کجا بخریم؟

وی پی اس چیست؟

وی پی اس یا سرور مجازی خصوصی، نوعی سرویس ارائه دهنده خدمات هاستینگ یا میزبانی سایت‌ است. خب حالا سرور چیست؟

سرور یک سیستم قوی و پر قدرت است که تمام اطلاعات و داده‌های یک وب‌سایت را ذخیره می‌کند، این سیستم می‌تواند مجازی یا فیزیکی باشد.

هنگامی که کاربری آدرس یک سایت را در مرورگر خود تایپ می‌کند، سرور یا همان سیستم قوی، صفحه‌ی آن سایت را به مرورگر موبایل یا کامپیوتر کاربر نشان می‌دهد. با استفاده از تکنولوژی مجازی سازی، این سرور پرقدرت به چندین سرور مجازی کوچک‌تر تقسیم می‌شود و کاربران زیادی می‌توانند به طور خصوصی از آن استفاده کنند.

یک سرور مجازی خصوصی، سروری‌ست که:

  • فقط برای شماست.
  • می‌توانید تنظیمات آن را به طور سفارشی تغییر دهید.
  • با سرعت بالا، بدون قطعی و با یک آی‌پی ثابت در خارج از کشور، در دنیای مجازی فعالیت کنید.

کاربرد سرور مجازی برای فعالیت در سایت‌های خارجی

همان‌طور که می‌دانید یکی از مشکلات درآمدزایی دلاری از طریق سایت‌های فریلنسری و فعالیت در آن‌ها، تحریم ایران توسط این سایت‌هاست.

بسیاری از سایت‌های فریلنسری خارجی مانند سایت آپ‌ورک، فایور و … به کاربران داخل ایران اجازه‌ی ثبت نام و فعالیت نمی‌دهند. به این‌صورت که آی‌پی ایران را بلاک می‌کنند و اگر با سیستمی که به آی پی ایران وصل است وارد این سایت‌ها شوید، توسط سیستم امنیتی سایت شناسایی و محدود می‌شوید.

همچنین برای استفاده از سایت‌های بین المللی نقل و انتقال مالی، مانند پی‌پال نیز باید با آی‌پی خارج از ایران فعالیت کنید و در غیر این صورت ممکن است حساب شما محدود یا بسته شود.

برای دور زدن این قانون بی رحمانه(!) “خرید سرور مجازی” انتخاب هوشمندانه‌ای‌ست. چراکه با استفاده از وی پی اس به راحتی می‌توانید آی پی خود را به منطقه‌ای خارج از ایران تغییر دهید و بدون نگرانی و با هویت یک غیر ایرانی، به فعالیت در سایت‌های فریلنسری و کسب درآمد دلاری بپردازید.

“به زبان ساده‌تر استفاده از سرور مجازی مانند این است که شما یک کامپیوتر خصوصی در خارج از کشور داشته باشید و از داخل ایران با آن کار کنید.”

مورد بسیار مهمی که پیش از خرید سرور مجازی باید به آن دقت کنید این است که در تمام مراحل ثبت نام و فعالیت در سایت‌های خارجی، همواره باید از وی پی اس یک منطقه استفاده کنید و به هیچ وجه آ‌ی‌پی خود را تغییر ندهید.

برای مثال اگر برای ثبت نام در پی پال از وی پی اس آلمان استفاده کرده‌اید، در تمام مراحل فعالیت، دریافت پروژه، نقل و انتقال پول و … از وی پی اس آلمان استفاده کنید و و هنگام کار با این سایت‌ها هیچ‌وقت نامی از ایران نبرید. 

تصویری از ابر و وی پی اس

چرا بهتر است به جای وی‌پی‌ان، از وی‌پی‌اس برای تغییر آی پی استفاده کنیم؟

اگر هدف شما از خرید وی‌پی‌اس تغییر آی‌پی باشد، حتما این سوال برایتان پیش آمده که وقتی می‌توانیم از وی‌پی‌ان برای تغییر آی پی استفاده کنیم چرا باید هزینه‌ای برای خرید سرور مجازی بپردازیم؟؟؟

برای پاسخ به این سوال، با دقت بیشتری به خواندن این متن ادامه دهید.

وی‌پی‌ان هم مانند وی‌پی‌اس، با تغییر آی‌پی شما به آی‌پی کشوری در خارج از کشور، مجوز فعالیت در سایت‌های ممنوعه را به شما می‌دهد. اما مشکلی که وی پی ان دارد این است که تعدادی آی‌پی را به طور مشترک در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و ممکن است در یک بازه‌ی زمانی هر کاربر به چندین آی‌پی متفاوت وصل شود.

در صورتی که اتصال شما به اینترنت یا وی‌پی‌ان قطع شود، آی‌پی شما تغییر می‌کند و هنگام اتصال دوباره، به آی‌پی جدیدی وصل می‌شوید.

این تغییرات پیوسته‌ی آی‌پی برای وب سایت‌هایی که ایران را تحریم کرده‌اند به راحتی قابل تشخیص است و پس از شناسایی شما، حساب یا پروفایلتان را مسدود می‌کنند.

برای جلوگیری از این اتفاق تلخ بهتر است که از وی‌پی‌اس به جای وی‌پی‌ان استفاده کنید. سرور مجازی به شما این امکان را می‌دهد که با یک آی‌پی ثابت در جایی خارج از کشور به اینترنت وصل شوید و به راحتی از خدمات سایت‌های خارجی و حساب‌های بین المللی استفاده کنید.

معتبرترین سایت‌های ایرانی برای خرید وی پی اس

می‌توانید از طریق سایت‌های ایرانی و خارجی بسیاری برای خرید سرور مجازی و استفاده از خدمات وی پی اس اقدام کنید. نکته‌ی مهمی که هنگام خرید سرور مجازی باید به آن دقت کنید این است که اگر در گذشته با آی‌پی یک کشور مثلا آلمان، حساب پی‌پال خود را ساخته‌اید در ادامه نیز باید با آی‌پی آلمان به فعالیتتان ادامه دهید.

ما با همراه باشید تا معتبرترین سایت‌ها را برای خرید سرور مجازی به شما معرفی ‌کنیم:

نکته‌ی مهم: تمامی قیمت‌ها مربوط به تاریخ شهریور ماه 99 است.

1. سایت xvps

  • آدرس سایت: xvps.ir
  • شبکه‌های مجازی فعال: توئیتر – ایستاگرام – تلگرام
  • آدرس ایمیل: info [at] xvps.ir
  • شروع قیمت: از 95,600 تومان ماهانه

 

این سایت از سال 92 در حال فعالیت است و یکی از کامل‌ترین خدمات را برای خرید سرور مجازی به کاربران خود ارائه می‌دهد. شما هم می‌توانید با توجه به نوع هارد سیستم خود (SSD یا HDD)  “وی پی اس” مناسب را خریداری کنید و هم می‌توانید براساس موقعیت کشورهای مختلف نسبت به خرید سرور مجازی اقدام کنید.

از طریق این سایت می‌توانید سرورهای مجازی را با موقعیت کشورهای فرانسه، آلمان، کانادا و انگلستان خریداری کنید.

در زمان خرید می‌توانید بر اساس نیاز خود هارد دیسک و فضای پشتیبان گیری را با حجم بیشتری نیز سفارش دهید که هزینه‌ی بیشتری دارد.

بیشتر فعالیت این سایت در شبکه‌های مجازی در کانال تلگرام است و جدیدترین خدمات و به‌روزرسانی‌های سایت را از طریق کانال تلگرام اطلاع‌رسانی می‌کنند.

این سایت مجهز به نماد اعتماد الکترونیک است و می‌توانید از طریق شبکه‌های مجازی، ایمیل و تماس تلفنی با پشتیبانی سایت در تماس باشید.65

خرید سرور مجازی کانادا-فرانسه و انگلستان

2. سایت faraso

  • آدرس سایت: faraso.org
  • شبکه‌های مجازی فعال: توئیتر – ایستاگرام – تلگرام
  • آدرس ایمیل: tickets@faraso.org
  • شروع قیمت: از 99,000 تومان ماهانه

 

سایت خوش رنگ و لعاب فراسو فعالیتش را از سال 87 شروع کرده و یکی از کامل‌ترین بسته‌ها را برای فروش وی پی اس ارائه می‌کند و تنوع بالایی در نوع خدمات و قیمت‌ها دارد.

وی پی اس‌های این سایت به طور تخصصی برای سیستم عامل‌های ویندوز، لینوکس و میکروتیک طراحی شده و علاوه بر این، شما می‌توانید براساس موقعیت‌های ایران، ترکیه و آمریکا نسبت به خرید وی پی اس اقدام کنید.

هنگام سفرش می‌توانید نوع کنترل پنل، رم، پهنای باند و آی پی اضافه را نیز انتخاب کنید که طبیعتاً هزینه‌ی بیشتری دارد.

فعالیت این سایت در کانال تلگرام خود بیشتر است و اطلاع رسانی خوبی از این طریق برای مشتریان خود انجام می‌دهد.

نکته‌ی مثبتی که درباره‌ی این سایت وجود دارد فعالیت آن در “سایت آپارات” است که ویدیوهای آموزشی خود را درباره‌ی سرورهای مجازی در این سایت منتشر کرده‌اند. آدرس صفحه‌ی آپارات این سایت در قسمت “تماس با ما” موجود است.

در قسمت “تماس با ما” به طور کامل روش‌های ارتباط با این سایت ذکر شده و شما می‌توانید از طریق آدرس، شماره تلفن، فکس و ایمیل با این شرکت در ارتباط باشید سوالات خود را بپرسید.

قیمت وی پی اس آمریکا

3. سایت parspack

  • آدرس سایت: parspack.com
  • شبکه‌های مجازی فعال: اینستاگرام – تلگرام – توییتر – لینکدین
  • آدرس ایمیل: info@ParsPack.com
  • شروع قیمت: از 50,000 تومان ماهانه

 

این سایت یکی از معتبرترین سایت‌ها برای خرید سرور مجازی است که در دو موقعیت ایران و اروپا به فروش وی پی اس می‌پردازد.

یکی از مهم‌ترین مزایای سایت پارس پک این است که شما می‌توانید به طور رایگان و به مدت یک روز از سرور مجازی استفاده کنید و پس از تست سرور مجازی خود، با اطمینان کامل نسبت به خرید پی وی اس از این سایت اقدام کنید.

هنگام سفارش می‌توانید تعداد هسته‌ی پردازشگر، پهنای باند، کارت شبکه و آی پی اضافه را انتخاب کنید.

این سایت به طور مستمر در شبکه‌های مجازی فعالیت دارد و جدیدترین اطلاعات و خدمات را در این شبکه‌ها منتشر می‌کنند.

برای ارتباط با این سایت می‌توانید به صفحه‌ی تماس با ما مراجعه کنید و آدرس، شماره تلفن، ایمیل و کد پستی شرکت را ببینید.

خرید سرور مجازی اروپا با سیستم عامل ویندوز

4. سایت iranvps

  • آدرس سایت: iranvps.org
  • شبکه‌های مجازی فعال: واتساپ – تلگرام
  • آدرس حدودی: تهران، ستارخان
  • شروع قیمت: از 83,000 تومان ماهانه

 

این سایت با بسته‌های وی پی اس متفاوتی که دارد خدمات متنوعی را به خریداران سرور مجازی ارائه می‌کند.

تنوع موقعیت‌های سرورهای مجازی این سایت به شما حق انتخاب خوبی می‌دهد.
شما می‌توانید هنگام سفارش وی پی اس، یکی از موقعیت‌های انگلستان، آلمان، آمریکا، کانادا، فرانسه، ترکیه، هلند و سوئد را انتخاب کنید.

علاوه بر هزینه‌ی ‌‌ثابت ماهانه، شما می‌توانید برای انتخاب خدمات پشتیبانی، نگهداری و بکاپ گیری ماهانه از اطلاعات سرور، هزینه‌های اضافه نیز بپردازید.

نکته‌ی مثبتی که درباره‌ی این سایت وجود دارد این است که “به شما اجازه می‌دهد به مدت 24 ساعت و به طور رایگان از وی پی اس خود استفاده کنید” و پس از بررسی و امتحان آن و در صورت رضایت، نسبت به خرید سرور مجازی اقدام کنید.

برای پاسخ به سوالات و اطلاعات بیشتر آدرس و شماره تلفن سایت در صفحه “تماس با ما” هست و شما می‌توانید برای پشتیبان سایت پیام بگذارید.

5. سایت serverpars

  • آدرس سایت: pars.host
  • شبکه‌های مجازی فعال: اینستاگرام – تلگرام – توییتر – فیسبوک
  • آدرس حدودی: تهران، خیابان مطهری
  • شروع قیمت: از 116,000 تومان سالانه

 

این سایت پکیج‌های خود را برای دو سیستم عامل ویندوز و لینوکس طراحی کرده و سرور مجازی را در

موقعیت کشورهای کانادا، هلند، فرانسه و آمریکا ارائه می‌کند.

کنترل پنل، تعداد هسته‌ی پردازنده، میزان ترافیک و هارد سرور هنگام سفارش قابل تغییر هستند و شما می‌توانید متناسب با نیاز خود پنل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

در صفحه‌ی اینستاگرام این سایت می‌توانید به‌روزترین خدمات و قیمت‌ها را ببینید، با نوع کار آن‌ها آشنا شوید و تخفیف‌ها و پیشنهادات خوبی را دریافت کنید.

آدرس و شماره تلفن سایت در فوتر قرار دارد و به راحتی می‌توانید از نوع ارائه‌ی خدمات آن‌ها مطمئن شوید.

این سایت مشاوره‌ی آنلاین هم دارد و می‌توانید سوالات خود را پشتیبانی به طور آنلاین بپرسید.

قیمت وی پی اس در سایت سرور پارس

دیگر مزایای خرید وی پی اس

شاید قابلیت تغییر آی‌پی یکی از مهم‌ترین مزایا و عوامل خرید وی پی اس برای فریلنسرها یا به طور کلی کسانی‌ست که قصد دارند از خدمات سایت‌های خارجی استفاده کنند.

اما خرید وی پی اس یکی از نیازهای دارندگان سایت و فروشگاه‌های اینترنتی نیز  است. به دلیل قیمت بالای سرورهای اختصاصی، بسیاری از افراد خرید سرور مجازی را برای خدمات میزبانی از سایت خود انتخاب می‌کنند. ولی آیا تنها تفاوت سرور مجازی با سرور اختصاصی در قیمت آن‌هاست؟؟؟

نه. خرید سرور مجازی مزایای بیشتری دارد که در ادامه به 5 مورد آن می‌پردازیم:

1. امنیت بالا

اگر به سیستم امنیتی پیشرفته‌ای برای سایت خود نیاز دارید و نگران اطلاعات خود هستید، خرید سرور مجازی می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.
همچنین وب‌سایت‌هایی که به درگاه پرداخت مجهز هستند می‌توانند با خرید وی پی اس، به مشتریان خود احساس امنیت بالایی بدهند.

علاوه بر این‌ها، افرادی که حساب‌های مالی بین المللی مانند پی‌پال دارند، می‌توانند بدون نگرانی از افشای اطلاعات شخصی خود و با امنیت بالا، در این سایت‌ها فعالیت کنند و پرداخت خود را انجام دهند.

2. افزایش سرعت سایت‌ها

با افزایش ورودی و بازدید از سایت و همچنین افزایش مطالب و اطلاعاتی که در سایت بارگذاری می‌کنید، سرعت سایت شما کم‌کم کاهش پیدا می‌کند و دیگر پاسخگوی نیاز کاربران نخواهد بود.
با خرید وی پی اس، به راحتی می‌توانید سایتی پر سرعت با مطالب و ورودی بالا داشته باشید.

همچنین فریلنسرهایی که برای کسب درآمد دلاری با سایت‌های خارجی فعالیت می‌کنند، با خرید سرور مجازی می‌توانند با سرعت بالا و بدون قطعی اینترنت پروژه‌های خود را انجام دهند.

4. قابلیت تغییر وی پی اس

اگر پس از خرید و استفاده از یک وی پی اس، رضایت چندانی از آن نداشتید و متوجه شدید برایتان مناسب نیست، به راحتی می‌توانید سرور مجازی خود را تغییر دهید و از وی پی اس قوی‌تری استفاده کنید.

این کار هیچ اختلالی در روند کار و ارتقاء سیستم شما به وجود نمی‌آورد.

5. مدیریت ورودی بالای سایت

اگر به تازگی سایت خود را راه اندازی کرده‌اید و ورودی زیادی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم یک هاست اشتراکی خریداری کنید.

ولی اگر با گذشت زمان، تعداد کاربران و آمار بازدید از سایت در حال افزایش است، باید به فکر تغییر هاستینگ خود باشید و از یک وی پی اس استفاده کنید.

استفاده از سرور مجازی به وب‌سایت‌های پربازدید، در مدیریت و بهبود ترافیک بالای سایت کمک بسیاری می‌کند.

نتیجه گیری

در این پست سعی کردیم به یکی از مهم‌ترین مشکلات فریلنسرها در مسیر درآمدزایی ارزی بپردازیم و به آن‌ها کمک کنیم تا با خرید سرور مجازی بتوانند در سایت‌هایی که ایران را تحریم کرده‌اند، فعالیت کنند.

علاوه بر سایت‌هایی که در این متن برای خرید وی‌پی‌اس معرفی کردیم، سایت‌های دیگری نیز هستند که با خدمات متنوع و روش‌های متفاوت انواع سرور مجازی را به فروش می‌رسانند.

اگر این متن برای شما مفید بود، پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت مقاله‌های دیگر ما در زمینه فریلنسری و کسب درآمد دلاری همین حالا ایمیل خود را برای عضویت در خبرنامه‌ی ما در باکس پایین صفحه وارد کنید.

پست های مرتبط