سایت فریلنسری guru

در این ویدئو یاد می گیری

سایت گورو یکی از 5 سایت برتر دنیا برای دریافت کار و پروژه‌های خارجی هست. در این ویدئو به بررسی این سایت از سه وجه احراز هویت، پروژه‌های موجود در سایت و نحوه دریافت پول بررسی می کنیم.

سایت Guru

سایت guru یکی دیگر از سایت‌های فریلنسری است که افراد از سراسر دنیا با تخصص‌های مختلف می‌توانند در آن پروژه‌های دلاری بگیرند. در این مقاله این سایت را از سه وجه احراز هویت، پروژه‌های موجود در سایت و نحوه دریافت پول بررسی می کنیم.

احراز هویت

برای فعالیت در این سایت هم مانند اکثر سایت‌های دیگر باید از ای پی خارجی استفاده کنید. برای استفاده از وی پی ان و وی پی اس می‌توانید این مطلب را مطالعه کنید. برای ثبت نام باید ایمیل، شماره خارجی و لوکیشن وارد کنید که هر همه آن‌ها تائید می‌شوند. همچنین برای ثبت نام در این سایت باید پاسپورت خود را اسکن کنید.

نکته حائر اهمیت این است که اکثر این سایت‌ها با ایرانی بودن شما مشکل ندارند. و با اینکه شما ساکن ایران هستید و از ایران فعالیت می کنید مشکل دارند. پس یعنی شما می‌توانید پاسپورت ایرانی‌تان را اسکن کنید. ولی نباید سایت متوجه شود شما ساکن ایران هستید.

برای احراز هویتتون باید مبلغ ۴ دلار و ۹۵ سنت پرداخت کنید، که میتونین برای پرداخت این مبلغ از خدمات ایرانی کارت استفاده کنید.

پروژه‌های موجود در سایت 

در این سایت چهار نوع پروژه موجود است:

  • پروژه‌های ساعتی (Hourly): پروژه های ساعتی که کارفرما بر حسب ساعت کاری به فریلنسر دستمزد می‌دهد. 
  • پروژه‌های استخدامی (Recurring Payment): پروژه های استخدامی که کارفرما به صورت ماهانه یا هفتگی دستمزد می‌دهد.
  • پروژه‌های با نرخ مشخص (Fixed Price): پروژه هایی با نرخ مشخص که فریلنسر پرژه‌ای دستمزد می‌گیرد. 
  • پروژه‌ها اساس دستور کار (Task-Based):  کارفرما برای پروژه یک تعداد پروژه‌های کوچیک تعیین می‌کند و در آخر بابت انجام هر کدام از آن‌ها دستمزد می‌گیرد. 

کارمزد و دریافت پول 

نحوه دریافت پول نیز از سایت guru از طریق پی پال، نقل و انتقالات بانکی (e-check)، پایونیر و وایر ترنسفر است که شما می‌توانید از طریق خدمات ایرانی کارت پول خود را دریافت و نقد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

ویدئوهای مرتبط