همه چیز درباره‌ی عضویت در سایت فریلنسری آپ‌ورک و محدودیت‌های آن

در این ویدئو یاد می گیری

۱- سایت فریلنسری آپ‌ورک چیست و چه ساز و کاری دارد؟ ۲- در این سایت چه نوع پروژه‌هایی می‌توان پیدا کرد؟ ۳- محدودیت‌های عضویت در این سایت برای کاربران ایرانی به چه شکل است؟ و ۴- چطور می‌توانید در این سایت ثبت نام کنید؟

سایت آپ‌ورک، یکی از معروف‌ترین سایت‌های فریلنسری در دنیاست که این روزها توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. از پروژه‌های طراحی گرافیکی و تولید محتوا گرفته تا پروژه‌های تبلیغات، امور حسابداری و کارهای حقوقی، انواع مختلفی از پروژه‌ها در این سایت قرار می‌گیرد. با این حال عضویت و فعالیت در این سایت برای کاربرهای ایرانی همیشه مبهم و با پیچیدگی‌هایی همراه بوده است.

در ویدیوی بالا، علاوه بر شرح کامل سازوکار سایت آپ‌ورک به بررسی نحوه‌ی عضویت در این سایت و محدودیت‌های موجود برای کاربر ایرانی پرداخته‌ایم. این ویدیو را ببینید و درصورت هر گونه ابهام و پرسشی، در قسمت دیدگاه‌ها، نظر بگذارید.

2 پاسخ

    1. سلام، برای دریافت پروژه باید از سایت کانکت خریداری کنید و با صرف کانکت می تونید برای پروژه های مورد نظرتون درخواست همکاری ارسال کنید. البته در ابتدای عضویت ۲۰ کانکت رایگان به شما تعلق می گیره که ممکنه با همین تعداد و با ارسال درخواست بتونید پروژه اول رو بگیرید. در واقع عدد مشخصی نمی تونیم بدیم اما اگر تخصص کافی، نمونه کار مرتبط و نامه درخواست همکاری جذابی داشته باشید، پروژه گرفتن راحته مثل هر سایت دیگه ای. توی ویدیوهای بعدی مون راجب دریافت پروژه اطلاعات بیشتری میدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

ویدئوهای مرتبط