درآمد دلاری از سایت Toptal

در این ویدئو یاد می گیری

در این ویدئو سایت فریلنسری toptal را بررسی کردیم. همانطور که از اسم این سایت مشخص ایت، این سایت مخصوص بهترین‌ها و با استعدادترین فریلنسرها است. سایت toptal تمام فریلنسرهایی که در این سایت ثبت‌نام کردند را طی ۵ مرحله غربالگری می‌کند و در انتها فقط سه درصد از فریلنسرها باقی می‌مانند.

درآمد دلاری از سایت toptal

در این مقاله به درآمد دلاری از سایت totpal می پردازیم. سایت فریلنسرری toptal با بقیه سایت‌های فریلنسری متفاوت است. این سایت مخصوص بهترین فریلنسرها است. در واقع در این سایت اکثر پروژه‌ها، پروژه‌های گران قیمت هستند و فریلنسرهایی که در این سایت فعالیت می‌کنند بالاترین درآمد را دارند.

این سایت برای افرادی است که تخصص و مهارت‌های بالایی دارند و  هم‌چنین مدت زیادی در بازار بین الملل فعالیت می‌کنند. در مجموع همانطور که از اسم سایت مشخص است، این سایت مخصوص بهترین‌ها و تاپ‌ترین فریلنسرها است. 

در بسیاری از مواقع بعد از انجام چند پروژه شما می‌توانید پیشنهاد کاری تمام وقت و یا پاره وقت دریافت کنید. و حتی نگاه دوربینانه‌تر آن این است که کار و تخصص شما آن‌قدر عالی باشد که به شما درخواست کار حضوری داده شود و از طریق برنامه‌های مهاجرتی skillshare اقدام کنین. 

احراز هویت

برای کسب درآمد دلاری از سایت toptal و ثبت نام در این سایت ابتدا باید از آی پی خارجی استفاده کنید. طبق معمول اکثر سایت‌ها با ایرانی بودن شما مشکل ندارند و با اینکه در ایران زندگی می کنید مشکل دارند. پس نباید از آی پی ایران برای ورود و فعالیت در این سایت‌ها استفاده کنید. برای ثبت نام باید حتما ایمیل و لینکدین نیز داشته باشید. البته که داشتن لینکدین اجباری نیست، اما تاثیر خیلی زیادی در گرفتن پروژه و فعالیت در این سایت دارد. پس می‌توان گفت ضروری است! 

سایت و پروژه های موجود در سایت 

برای شروع فعالیت‌تان در این سایت باید در یک سری از آزمون‌ها شرکت کنید و قبول بشوید. در واقع یک غربالگری ۵ مرحله‌ای انجام توسط این سایت انجام می‌شود.

مرحله اول: سطح زبان و شخصیت

در این مرحله سایت toptal افرادی را گلچین می‌کند که به صورت fluent بتوانند انگلیسی حرف بزنند، بنویسند و صحبت کنند. به غیر از مهارت زبان برای این سایت، شخصیت فرد هم بسیار مهم است که فرد باید با انگیزه باشد. در این مرحله به گفته خود سایت toptal حدودا ۲۶/۴ درصد افراد قبول می‌شوند. ارزیابی این سایت در این مرحله نیز به صورت تصویری می‌باشد.  

مرحله دوم: سطح تخصص

در این مرحله سطح تخصص شما در موضوعی که قصد دارید در آن فعالیت کنید، سنجیده می‌شود که که حدودا ۷/۴ درصد افراد در این مرحله پذیرفته می‌شوند.

مرحله سوم: به صورت زنده توانایی فریلنسرها ارزیابی می‌شود

در این مرحله این سایت به صورت live screen تخصص، مهارت و توانایی فریلنسرها بررسی می‌کند. در این مرحله فقط حدود ۳/۶ درصد فریلنسرها باقی می‌ماند.

مرحله چهارم: انجام پروژه آزمایشی

در مرحله آخر فریلنسرهایی که باقی ماندند به صورت آزمایشی پروژه‌ای را انجام می‌دهند و در واقع در انجام این پروژه سه مرحله قبل نیز دوباره ارزیابی می‌شود.  در آخر فقط ۳ درصد از کل فریلنسرهایی که در این سایت ثبت‌نام کردند پذیرفته می‌شوند. 

درآمد دلاری از سایت toptal

اما بعد از طی کردن این مراحل کارفرماها می‌دانند با چه سطح فریلنسرهایی کار می کنند. به همین علت همه پروژه‌های موجود در این سایت دستمزدهای بالایی دارد. برای مثال شما در سایت‌های آپ ورک، فریلنسر، فایور و… هر نوع پروژه‌ای را می‌توانید پیدا کنید. اما در این سایت اینگونه نیست.

به این ترتیپ برای کارفرما نیز بسیار مناسب‌تر است. برای مثال اگر دنبال فریلنسری خیلی حرفه‌ای باشد که تخصص و مهارت بالایی داشته‌باشد، دیگر نیاز نیست در سایت‌های مختلف به دنبال آن بگرد. و رزومه افراد مختلف را بررسی کند تا بهترین را پیدا کند.

دریافت پول

روش پرداخت پول در سایت toptal از طریق credit cards, ACH, bank wires, and PayPal می‌باشد. در این سایت حداقل دستمزد فریلنسر ۵۰ دلار است. اما برای مثال در سایت‌های دیگر مانند آپ‌ورک حدود ۱۰ دلار است. در واقع دستمزد یک فریلنسر در این سایت ۵ برابر دستمزد سایت‌های دیگر است. 

 

 

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

ویدئوهای مرتبط