80 سایت فریلنسری در سال 2021

توجه: این مطلب ترجمه و جمع بندی محتوای یک سایت خارجی با موضوع معرفی سایت های فریلنسری خارجی و کاریابی به صورت دورکاری است و ممکن است بعضی از این سایت ها که در اینجا معرفی شده اند با شرایط فریلنسر ایرانی مطابقت نداشته باشند ولی آشنایی با آنها و مدل های مختلف کاری خالی از لطف نیست. لطفا بر اساس مهارت و تخصص خود سایت های مورد نظر را بررسی کنید.

سایت‌ های فریلنسری خارجی چطور کار می‌کنند؟

سایت‌های فریلنسری یا دورکاری، سایت‌هایی هستند که در نقش تسهیل‌گر، امکان برقراری ارتباط بین کارفرما و نیروی کار را ایجاد می‌کنند. در این سایت‌های فریلنسری، کاربر به‌واسطه‌ی مهارت یا نیاز کاری خود امکان ایجاد پروفایل به عنوان کارفرما و آزادکار یا فریلنسر را دارد تا بتواند درآمد دلاری داشته باشد.

کارفرماها نیازهای تجاری خود را در این پایگاه‌ها اعلام می‌کنند و فریلنسرها با ارائه‌ی قیمت پیشنهادی خود برای انجام پروژه با یکدیگر رقابت می‌کنند. این قیمت‌ها یا به‌صورت پروژه‌ای یا ساعتی برآورد یا پیشنهاد می‌شوند.

این پایگاه‌های ارائه و دریافت پروژه، به‌عنوان واسطه‌ای امن بین فریلنسر و کارفرما عمل می‌کنند. کارفرماها بدون این‌که بخواهند هزینه‌های جانبی پرداخت کنند افراد را از طریق این سایت‌ها به کار می‌گیرند. از طرفی فریلنسرها هم بدون محدودیت زمان و مکان و رفت و آمد، درآمد خالص کار خود را دریافت می‌کنند.

تنوع قیمت و میزان تجربۀ افراد برای انجام کار، از جمله مزیت‌های چنین سایت‌هایی برای کارفرماها و آزادکارهاست. هر صاحب پروژه‌ای می‌تواند با توجه به بودجه و امکانات خود با آزادکاری کار کند که قیمت مناسب‌تری برای کار پیشنهاد می‌دهد.

آیا امکان فعالیت و عضویت در سایت های فریلنسری خارجی برای ایرانی‌ها وجود دارد؟

این پرسش دغدغه‌ی اصلی اکثر ما برای شروع فعالیت در بازار جهانی‌ست. انزوا و محدودیت‌های سیاسی و مالی کشورمان، همیشه ما را از حضور در چنین پلتفرم‌هایی بازداشته‌اند. اما حقیقت این است که با کمی زیرکی و صبوری، امکان عضویت و فعالیت در بیشتر سایت های فریلنسری خارجی وجود دارد.

به‌طورکلی، فعالیت در این سایت های فریلنسری خارجی با هویت ایرانی امکان‌پذیر است. اما کشور منتخب شما برای محل زندگی نمی‌تواند «ایران» باشد. یعنی شما با انتخاب نام و آی‌پی کشور دیگری می‌توانید عضویت خود در این سایت را تکمیل کنید.

قبل از اینکه وارد قسمت بعد شوید، پیشنهاد می‌کنیم خدمات مختلف ارزیشو را ببینید:

ارائه انواع خدمات موردنیاز فریلنسرها در زمینه نقد کردن درآمد دلاری

راهنمای جامع کسب درآمد یوتیوب و هر آنچه به آن برای نقد کردن درآمد یوتیوب نیاز دارید.

ارائه جامع‌ترین دوره کسب درآمد از یوتیوب با اساتید سرشناس

بهترین وب سایت ها برای مشاغل فریلنسری عمومی

این وب سایت ها گستره وسیعی از مشاغل فریلنسری را دارند. صرف نظر از اینکه یک نویسنده، طراح، توسعه دهنده، بازاریاب، فروشنده یا عکاس هستید و یا در هر کار دیگری مهارت دارید، در این وب سایت ها مشاغل فریلنسری برای شما وجود دارد.

این یک سایت بسیار عالی نه تنها برای مشاغل فریلنسری بلکه برای مشاغل دورکاری و انعطاف پذیر است.این وب سایت بر اساس نوع مشاغل فریلنسری طبقه بندی شده است و نیازی به نگرانی در مورد پست های جعلی نیست، زیرا آنها در مورد مشاغل تحقیق کرده و افراد جدید را به طور دقیق تحت نظر قرار می دهند. همانطور که حدس می زنید، دسترسی مداوم به مشاغل فریلنسری از طریق این وب سایت رایگان نیست. از این بخش می توانید جزئیات آنها را بررسی کرده و تناسب آنها با تخصص خود را ارزیابی نمایید (نکته: به احتمال زیاد با تخصص شما سازگار خواهد بود).

برای یک فریلنسر، زمان به منزله پول است. این بدین معناست که اگر هر هفته چندین ساعت را برای پیدا کردن مشاغل فریلنسری به جای کار کردن برای یک مشتری باشید، بخش قابل توجهی از درآمد را از دست می دهید.

بدین دلیل است که من SolidGigs را به تمام فریلنسرهای که به دنبال شغل سریع هستند توصیه می کنم. تیم SolidGigs (از جمله دوست خوبم پرستون لی) به بررسی مشاغل فریلنسری پرداخته و 2% بهترین مشاغل فریلنسری در سراسر وب را به شما به صورت هفته ای ارسال می کنند و دیگر نیازی نیست که شما زمان خود را برای جستجوی مشاغل و ارزیابی فرصت های موجود صرف کنید.

هر هفته، در کنار فهرست مشاغل، شما فهرستی از منابع کتابخانه ای، مصاحبات، قالب ها، متون و سایر ابزارها را دریافت می کنید که همه آنها به شما کمک می کنند تا شغل های بیشتری دریافت کرده، امتیاز خود را بالا برده، با مشتریان برتر کار کرده و کسب و کار فریلنسری خود را بهبود بخشید. این ترکیب عالی از مشاغل و آموزش های مربوطه (از سوی فریلنسرهای برتر در سراسر جهان) با هزینه عضویت ماهیانه بسیار کم در اختیار شما قرار می گیرد.

سایت فایور (FIVERR.COM)

اگر فریلنسر هستید و اهل جست‌وجو، حتماً اسم فایور را شنیده‌اید. فایور یک بازار بزرگ و شناخته‌‌شده برای فروش خدمات آنلاین است. در فایور می‌توانید خدمات مختلفی را در زمینه‌هایی مثل برنامه‌نویسی، نویسندگی، طراحی گرافیک، ترجمه، تدوین ویدیو، طراحی لوگو، ویرایش عکس و غیره ارائه یا دریافت کنید.

عضویت در فایور به چه صورت است؟

عضویت در فایور نسبت به عضویت در سایر سایت های فریلنسری خارجی آسان‌تر است و شما به‌عنوان یک «شهروند ایرانی» با محدودیت‌های کم‌تری روبه‌رو می‌شوید.

برای عضویت در این سایت، با ورود و انتخاب گزینه‌ی پیوستن به سایت به‌عنوان فریلنسر می‌توانید ثبت نام خود را انجام دهید.

در گام اول، با ورود نشانی ایمیل یا جیمیل خود و انتخاب نام کاربری و رمز عبور می‌توانید پروفایل خود را بسازید. سپس با ورود اطلاعات شغلی/مهارتی خود، انتخاب نام کشور و ورود شماره تماس و نشانی شبکه‌های اجتماعی خود، حساب کاربری‌تان را به حساب کاربری «تأییدشده یا وریفاید» تبدیل می‌کنید.

دقت داشته باشید که در این مرحله لازم است شماره تماس غیرایرانی وارد کنید و بعد کد تأیید این وب‌سایت را روی این شماره دریافت کنید. پیشنهاد می‌شود برای گذر از این مرحله، یا از دوست ساکن در کشور دیگری کمک بخواهید و یا ازطریق شرکت‌های ایرانی ارا‌ئه‌دهنده‌ی خدمات سیم‌کارت بین‌المللی، شماره تماس اختصاصی خود را خریداری کنید.

گرفتن پروژه در فایور

برای دریافت کار و درآمدزایی ازطریق این وب‌سایت لازم است علاوه بر ورود مهارت‌ها و تکمیل حساب کاربری‌تان که به‌منزله‌ی «رزومه و ویترین کاری» شماست، مهارت یا خدمت پیشنهادی خود را در قالب بسته یا گیگ (Gig) معرفی کنید.

بعد از آن باید منتظر دریافت پیشنهاد کاری ازسوی کارفرماها باشید. همین موضوع، نشان می‌دهد تکمیل دقیق و خلاقانه‌ی اطلاعات در این سایت از اهمیت بالایی برخوردار است.

سیستم پرداخت فایور چطور است؟

سایت فایور درگاه‌های پرداخت پی‌پال، ویزاکارت، مسترکارت و غیره را پشتیبانی می‌کند. در ایران به دلیل محدودیت‌هایی که وجود دارد، نمی‌توانید به‌راحتی از این درگاه‌ها استفاده کنید اما شرکت‌هایی هستند که در این زمینه می‌توانند به شما کمک کنند و درآمد شما را نقد کنند. از این روی، شما یا ازطریق دوستان ساکن کشور دیگر و یا با افتتاح حساب پی‌پال به‌کمک شرکت‌های واسطه می‌توانید درآمد خود را در حساب‌تان دریافت کنید.

آپ‌ ورک (Upwork)

زمانی فقط دو پلت فرم برای پیدا کردن مشاغل فریلنسری وجود داشت: oDesk و Elance. سرانجام، این دو با یکدیگر ادغام شده و یک بازار صلح آمیزی برای افراد ایجاد کردند تا بتوانند به مشتریان خود در سراسر جهان دسترسی داشته باشند و این پلت فرم Upwork نامگذاری شد. بدین دلیل، این سایت بسیار گسترده و وسیع است. آنها بیش از 12 میلیون فریلنسر و 5 میلیون مشتری دارند که هر سال بیش از 3 میلیون فریلنسر را استخدام می کنند. شایان ذکر است که تا زمان برقراری رابطه خوب و اطمینان از کیفیت با مشتری، این وب سایت کمیسیونی معادل 20 درصد را از شما کسر می کند. شروع استفاده از این وب سایت برای افراد مبتدی آسانی است، اما باید توجه داشته باشید که در سایت هایی نظیر Upwork باید کارهایی با هزینه کم در مقایسه با وب سایت هایی که بر یک تخصص خاص تمرکز دارند، دریافت کنید.

این وب‌سایت برای تأیید صلاحیت و حرفه‌‎ای بودن فریلنسرها آزمون‌ها و تست‌هایی را برای آن‌ها طراحی کرده است. در این آزمون‌ها مهارت‌های ارتباطی، توانایی کار گروهی و حرفه‌ای فریلنسرها بررسی می‌شود.

در این وب‌سایت باید توجه کنید که حتی اگر تازه‌کار هستید، قیمت خیلی پایین پیشنهاد نکنید. توانایی خود را با جزئیات کامل شرح بدهید و پروژه‌هایی را که قیمت پیشنهادی آن‌ها از قیمت شما پایین‌تر است قبول نکنید.

عضویت در سایت آپ‌ورک

برای عضویت در سایت آپ‌ورک باید با استفاده از وی‌پی‌ان یا وی‌پی‌اس کشور دیگری و انتخاب نشانی و نام آن کشور اقدام به ثبت نام کنید. بهتر است سایر اطلاعات واردشده مانند شماره تماس و کد پستی خود را نیز از همان کشور انتخاب کنید. همه‌ی این‌ها یعنی شما با ملیت ایرانی اما به‌عنوان فردی ساکن کشوری خارجی می‌توانید در ایت سایت آمریکایی عضو شوید.

در زمان ثبت نام در این سایت، شما لازم است تمام اطلاعات شغلی و شخصی خود را منطبق با واقعیت و هویت اصلی خود وارد کنید. بعد از این مرحله شما به عضو موردتأیید این سایت تبدیل می‌شوید و می‌توانید درخواست همکاری خود را برای پروژه‌ها و پیشنهادهای کاری موجود در این سایت ارسال کنید.

طبق جدیدترین سیاست‌های این سایت، شما برای ارسال نامحدود درخواست همکاری بایستی حق عضویت ماهیانه‌ی این سایت را پرداخت کنید.

سیستم پرداخت آپ‌ورک چطور است؟

در آپ‌ورک دو شکل پرداخت وجود دارد: ساعتی و پروژه‌ای. برای پروژه‌ها مبلغ کار در حساب سایت نگه داشته می‌شود و بعد از تمام‌شدن کار پرداخت می‌شود. برای شغل‌های ساعتی در روزهای دوشنبه براساس گزارش پیشرفت کار شما، پرداخت انجام می‌شود.

آپ‌ورک برای اولین پروژه‌ی ۵۰۰ دلاری با یک کارفرما ۲۰ درصد حق کمیسیون کم می‌کند و درصورت ادامه‌ی همکاری با این کارفرما کمیسیون کم‌تری بین ۵ تا ۱۰ درصد دریافت می‌کند. بدین ترتیب، هرچه بیشتر در این سایت فعال باشید، در طول زمان هزینۀ کمتری پرداخت می‌کنید.

پرداخت‌ها در این وب‌سایت از طریق کارت‌های اعتباری و درگاه پی‌پال انجام می‌شود. در آپ‌ورک سیستم پرداخت امن هم فعال است.

اگر یک پورتفوی عالی دارید و احساس می کنید که می توانید در سطحی بالاتر نیز فعالیت کنید، CloudPeeps گزینه خوبی برای شما به شمار می رود. این وب سایت اندکی اختصاص تر بوده و عضویت در آن اندکی دشوار است، اما بعد از پذیرش، می توانید به آسانی پروژه هایی دریافت کنید. آنها بر بازاریابی، شبکه های اجتماعی و کپی رایتینگ عمومی تمرکز دارند. ارزش امتحان کردن را دارد.

این وب سایت تمام مشاغل موجود در اینترنت را جمع آوری کرده و آنها را در یکجا قرار می دهد. جستجو در آن آسان است و می توانید به آسانی به مشاغل دورکاری مدنظر دسترسی داشته باشید. اگر تمایل دارید در شرکتی در نزدیکی محل زندگی خود کار کنید نیز می توانید از این پلت فرم برای جستجوی فرصت های شغلی در اطراف خود نیز استفاده کنید. بهترین مزیت آن، رایگان بودن است.

آیا دانشجو هستید و یا به تازگی فارغ التحصیل شده اید؟ این وب سایت را بررسی نموده و در آن مشاغل پاره وقت فریلنسری متناسب با رشته تحصیلی خود دریافت کنید. این مشاغل برای افراد مبتدی که به دنبال کسب تجربه بوده و قصد دارند از نقطه ای شروع کرده و به تدریج به مشاغل حرفه ای دست یابند، عالی است.

سایت فریلنسر  (Freelancer.com)

فریلنسر، سایت معتبر دیگری در زمینۀ ارائه و دریافت خدمات فریلنسری و استعدادیابی کاری است. سایت فریلنسر حدود ۲۵ میلیون کاربر دارد و در زمینۀ پروژه‌های نرم‌افزاری، توسعۀ برنامه‌ها، طراحی و خدمات تجاری دیگر فعالیت می‌کند.

این سایت پروژه های متعددی دارد که برخی از آنها به صورت ساعتی بوده و برخی از آنها نیز به صورت مسابقه هستند. تنها ایراد این است که شما فقط می توانید 8 درخواست شغلی به صورت رایگان ارسال کنید و برای ارسال درخواست های بیشتر باید هزینه عضویت پرداخت کنید. هزینه پروژه نیز اندکی متفاوت است و بین 3-5 درصد یا 3-5 دلار (هر کدام بیشتر باشد) است و این سایت یکی از ارزان ترین نرخ کمیسیون را دارد.

فریلنسر برای دسکتاپ و ویندوز، لینوکس، مک و موبایل، برنامۀ قابل نصب دارد. برنامه‌ی سایت فریلنسر به کاربر کمک می‌کند که بهتر کارهایش را زمان‌بندی کند و به کارفرما کمک می‌کند که از زمان دقیق انجام پروژه اطلاع داشته باشد.

هم‌چنین امکانات ساده اما مهم دیگری مثل امکان گرفتن عکس فوری از پروژه در آن تعبیه شده که پیگیری کارها را برای فریلنسر و کارفرما راحت‌تر می‌کند.

برخی از  کاربرهای فریلنسر از میزان دریافت مبلغ برای جابه‌جایی و انتقال مبلغ‌های ارزی شکایت‌هایی دارند، اما از طرفی به خاطر قابلیت کنترل زمان پروژه این سایت بسیار مورد توجه کارفرماها قرار گرفته‌است.

عضویت و فعالیت در سایت فریلنسر چگونه است؟

اگر شما به‌عنوان فرد ساکن کشور ایران عضو این سایت شوید، حساب کاربری‌تان بدون ذره‌ای درنگ بسته می‌شود. این دقیقاً تجربه‌ی شخصی ماست! با این‌حال، خوب است بدانید که ایرانی‌های زیادی در این سایت عضو شده و سال‌هاست اسکناس‌های سبز دلار را از انجام پروژه در این سایت دریافت می‌کنند.

برای عضویت در این سایت لازم است با آی‌پی و نشانی کشور دیگری ثبت نام خود را (ترجیحاً به سراغ کشوری بروید که با اطلاعات حساب بانکی یا پی‌پال شما مطابقت دارد) تکمیل کنید.

بعد از شروع ثبت نام و ورود اطلاعات کاری خود برای تأیید و وریفای حساب خود چند مرحله‌ پیش رو دارید:

اول) تأیید ایمیل و شماره تماس

دوم) اتصال به حساب فیس‌بوک و لینکدین که باعث افزایش امتیازتان می‌شود، 

سوم) تأیید هویت و نشانی محل زندگی، که ازطریق ارسال تصویر گذرنامه‌ و مدرک نشانگر محل سکونت فرد مثل قبض برق میسر است،

– برخی برای تأیید نشانی محل زندگی خود، از دوستی در کشور دیگری کمک می‌گیرند یا از شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات پی‌پال استفاده کرده و از این طریق قبض یا مدرک موردنیاز را دست و پا می‌کنند. حتی شنیده‌ایم، برخی با یافتن قبضی روی اینترنت و تغییرات اندکی در این قبض توانسته‌اند از این خوان به‌راحتی بگذرند. پیشنهاد ما استفاده از قبضی واقعی‌ست! –

در این مرحله هم‌چنین لازم است تصویری در لحظه گرفته و ارسال کنید. در این تصویر باید گذرنامه‌ی خود را در یک دست و برگه‌ی حاوی کدتأییدیه‌ی این سایت را در دست دیگرتان نگه دارید و عکس بیاندازید!

چهارم) ورود اطلاعات بانکی یا حساب پی‌پال، که این مرحله را می‌توانید به تعویق هم بیاندازید.

نکته‌ی مهم: پیشنهاد می‌شود برای جلوگیری از هرگونه مشکلی، با خریداری وی‌پی‌اس کشور دیگری، فعالیت خود را در سایت های فریلنسری خارجی انجام دهید تا همیشه بتوانید از آی‌پی ثابتی وارد این سایت‌ها شوید. در این حالت، احتمال بروز هرگونه مشکلی به صفر می‌رسد.

سیستم پرداختی فریلنسر دات کام چطور است؟

حق عضویت سایت فریلنسر به نوع و میزان همکاری کارفرما و فریلنسر در سایت بستگی دارد. با توجه به اینکه پروژه چه نوعی باشد، مثلاٌ قیمت ثابتی داشته باشد، مسابقه باشد و غیره، کمیسیون سایت متفاوت بوده و از ۱۰ درصد تا ۱۵ درصد متغیر است.

پرداخت‌ها در فریلنسر از طریق درگاه پی‌پال انجام می‌شود و بعد از رسیدن به حداقل ۳۰ دلار می‌توانید درخواست واریز مبلغ را به حساب خود داشته باشید.

سایت گورو (Guru)

Guru ایجاد پروفایلی که تجربیات شما را نشان می دهد آسان می کند و باعث می شود کارفرمایان بالقوه با شما تماس بگیرند و در عین حال تعداد زیادی از اعلانات شغلی را را برای شما نمایش می دهد. این پلت فرم تعداد قابل توجهی اپلیکیشن را نیز به صورت سالانه برای کمک به فریلنسرها ارائه می دهند. 

گورو یک بستر آنلاین بسیار گسترده برای فریلنسرهاست که در سراسر جهان عضو دارد. ابزارهایی که گورو در اختیار کارفرماها و فریلنسرها می‌گذارد کاملاً امتحان‌شده و قوی هستند.

قیمت‌ها در گورو بسیار رقابتی و تاحدودی بالاست. این موضوع ممکن است برای تازه‌کارها کمی ناامیدکننده باشد. اما در صورت تلاش بیشتر و گرفتن امتیازهای بهتر بستر خوبی برای کسب درآمد است.

طبقه‌بندی موضوعی و امکانات مختلف وب‌سایت گورو، جست‌وجو و کاریابی در این وب‌سایت را جذاب می‌کند.

نحوه‌ی عضویت در سایت گورو به‌عنوان فریلنسر

شما با انتخاب کشور ایران امکان عضویت در این سایت را ندارید. بلکه برای ساخت حساب کاربری در این سایت باید از نشانی و شماره تماس کشور دیگری ثبت نام کنید.

ابتدا با استفاده از حساب جیمیل، فیس‌بوک یا لینکدین و یا ورود ایمیل خود می‌توانید ثبت نام را شروع کنید. سپس لازم است شماره تماس و نشانی محل زندگی خود را وارد کنید که هردوی این‌ها باید متعلق به کشوری غیر از ایران باشد. هم‌چنین بهتر است با آی‌پی کشور مشابه به کشور محل سکونت وارد سایت شوید.

سیستم پرداخت گورو چطور است؟

پرداخت در گورو ازطریق درگاه پی‎پال، پایونیر و حواله‌ی بانکی انجام می‌شود. به‌علاوه با امکان پرداخت امن این سایت، شما می‌توانید با خیال راحت پروژه‌ها را دریافت کنید. کمیسیون دریافتی این سایت 9 درصد است.

این سرویس که از سال 2000 راه اندازی شده است، در اصل یک بازار جهانی برای فریلنسرها با طیف وسیعی از مهارت ها و تجربه از جمله طراحی گرافیک، نگارش، ویرایش و ترجمه است. تا به امروز، بیش از 259،000 پروژه در این وب سایت انجام شده و بیش از 79،000 مشتری از این پلت فرم برای انجام امور خود استفاده کرده اند.

این سایت کاریابی فریلنسری برای استارتاپ ها و کسب و کارهایی با اندازه کوچک تا متوسط که پروژه های خود را برون سپاری می کنند بسیار مناسب است. بنابراین، اگر مهارت کافی (نظیر مهارت های وبلاگ نویسی) و تجربه دارید، این سرویس نقطه خوبی برای سپری کردن زمان و پیدا کردن پروژه های مناسب است.

شاید شنیدن نام این وب سایت شما را به فروش لوازم کهنه منزل بیاندازد، اما این وب سایت بخشی برای اعلانات شغلی نیز دارد. یکی از ویژگی های برتر این وب سایت این است که شما می توانید فرد را مجاب به امضای قرارداد نموده و همچنین در صورت امکان می توانید زمان ملاقات حضوری تنظیم کنید. بسیاری از افرادی که مشاغلی را در این وب سایت قرار می دهند به دنبال افرادی هستند که پروژه آنها را با بیشترین سرعت ممکن انجام دهند. یکی از روش های مناسب برای جستجوی پروژه در این پلت فرم، انتخاب شهر و سپس جستجوی پروژه های موجود در محل زندگی شما می باشد.

بهترین وب سایت ها برای نویسندگان برای پیدا کردن مشاغل فریلنسری

شما کلمات را به طور سحرآمیزی در کنار هم قرار می دهید، جملات شما احساسات را به خوبی بیان می کنند، جملات شما به حدی انگیزشی است که می توانید افراد را به ابراز عشق وادارید. تمام این مهارت ها را با استفاده از سایت هایی که در این بخش معرفی خواهیم کرد به درآمد تبدیل کنید:

این وب سایت در رده بهترین وب سایت ها برای مشاغل فریلنسری نگارش است، زیرا حجم بالایی از مشاغل با کیفیت و با درآمد عالی برای نویسندگان، ویراستاران و تولیدکنندگان محتوا در آن وجود دارد. چیزی که من در مورد این وب سایت دوست دارم، ترکیبی از مشاغل فریلنسری و مشاغل دورکاری تمام وقت است. از جمله پروژه هایی که اخیرا در صفحه اصلی این وب سایت قرار داده شده است می توان به نگارش کتاب های الکترونیکی با درآمد 10000 دلار در ماه برای یک ناشر فناوری، یک نویسنده ورزشی، تولیدمحتوا در زمینه عکاسی و هزاران فرصت متعدد از سوی شرکت های متعبر اشاره کرد.

نام این وب سایت شاید بسیار جذاب نباشد، اما حوزه فعالیت وب سایت را به وضوح نشان می دهد. مشاغل موجود در این وب سایت در روزهای دوشنبه تا جمعه به روز رسانی می شوند و مشتریان جدید همواره حاضرند مبلغ بسیار خوبی برای نوشته های شما پرداخت کنند. آیا باور نکردنی به نظر می رسد؟

 

علی رغم نام این وب سایت، شما می توانید پروژه های متعددی را در این وب سایت پیدا کنید که از جمله آنها می توان به وبلاگ نویسی، کپی رایتینگ و … اشاره کرد. امکان جستجوی پروژه ها و مشاغل موجود نیز به روش های متعددی در این وب سایت فراهم شده است. شایان ذکر است که این وب سایت کاملا رایگان است. اگر قصد دارید در زمینه وبلاگ نویسی فعالیت کنید، همین امروز از این دوره های وبلاگ نویسی استفاده کنید و همچنین مقاله من در مورد ایده های بلاگ پست را مطالعه کنید تا بتوانید ترافیک وبلاگ خود را افزایش داده و در نهایت از طریق وبلاگ نویسی کسب درآمد کنید.

اگر آرزوی دان راتر دارید، اجازه ندهید آرزوهای شما از بین بروند. با استفاده از این وب سایت می توانید مشاغل روزنامه نگاری و همچنین نویسندگی و ویراستاری را در محیط وب پیدا کنید.

عضویت در این وب سایت بسیار آسان بوده و شما هر روز یک ایمیل مبنی بر پروژه های نویسندگی فریلنسری دریافت می کنید. این وب سایت کاملا رایگان بوده و روشی عالی برای شروع کاریابی است..

این منبع مشاغل نویسندگی برای فریلنسرها در سراسر جهان عالی بوده و افراد مبتدی و حرفه ای به آسانی می توانند پروژه های موردعلاقه خود را پیدا کنند. نوع شغل مدنظر را به آسانی می توانید در جستجو فیلتر کرده و به صورت رایگان از مزایای این وب سایت بهره مند شوید.

این وب سایت چندین سال است که فعالیت می کند و شما می توانید مشاغل ثبت شده در آن را بر اساس کلیدواژه مدنظر جستجو کنید. استفاده از آن رایگان بوده و می توانید از آن برای درخواست شغل استفاده کنید. بودجه مشتریان نیز در آن تعیین شده است و در صورتی که بودجه فرد کم باشد نیز به شما اطلاع داده می شود.

نه تنها می توانید در خبرنامه آنها برای دریافت فرصت های نویسندگی عضو شوید، بلکه شما می توانید در این وب سایت نوشته های خود را نیز ارائه دهید. آنها مبلغ خوبی برای نوشته ها و ایده های جدید و خوب پرداخت می کنند. اگر ایده ای دارید و تصور می کنید که نتیجه خوبی خواهد داشت، می توانید آن را امتحان کنید. همزمان با انتظار برای دریافت پاسخ از آنها، شما می توانید فرصت های شغلی موجود را از طریق خبرنامه آنها دریافت کنید.

این وب سایت دسته بندی های کمی دارد، با این حال بسیار خوب هستند و از جمله آنها می توان به نگارش و ویراستاری اشاره کرد. سایر مشاغل موجود در این سایت می توان به ویراستاری کتاب تا تولید محتوای PR اشاره کرد. بنابراین، در این وب است می توانید چندین شغل متناسب با تخصص خود پیدا کنید.

فراخوانی برای تمام وبلاگ نویس ها. این وب سایت توسط یک نویسنده فریلنسر راه اندازی شده است که این مسیر پرپیچ و خم را طی کرده و در نهایت روش بهتری پیدا کرده است. خبر خوب این است که این وب سایت گستره متنوعی از مشاغل را دارد و امکان نویسندگی برای خود وب سایت نیز وجود دارد. خبر بد این است که هزینه عضویت ماهیانه در این وب سایت 30 دلار است. اگر قصد دارید از طریق فریلنسری در زمان های استراحت خود کسب درآمد کنید، پرداخت هزینه برای این وب سایت و استفاده از فرصت های شغلی آن بسیار عالی خواهد بود.

ما نمی توانستیم بدون اشاره به نویسندگان فنی و تخصصی، مقاله کاملی داشته باشیم. شما می توانید راهنماهای مفیدی در مورد فاکتورنویسی، پرداخت، ارزهای بلاکچین و … بنویسید. آنها به دنبال مطالب تحقیق شده هستند. بنابراین، فعالیت در این وب سایت برای افراد مبتدی توصیه نمی شود. اما اگر پس زمینه ای در یکی از این زمینه ها داشته باشید، می توانید زمان خود را برای دریافت پروژه در این وب سایت صرف کنید.

 

این وب سایت مکانی عالی برای پیدا کردن مشاغل فریلنسری با درآمد بسیار خوب است و دیگر نیازی نیست که خودتان با مشتریان در ارتباط باشید. این وب سایت وعده داده است که دیگر نیازی به پیدا کردن، فروش، یا مدیریت مشتریان نخواهید داشت. شما به ازای هر پست مبلغ 150 دلار دریافت خواهید کرد و شما می توانید بر روی فعالیت خود تمرکز کرده و PubLoft مدیریت مشتریان و مسائل جانبی را برعهده خواهد داشت. شایان ذکر است که این وب سایت به شما کمک می کند تا در این مسیر به نویسنده بهتری تبدیل شوید.

این پلت فرم به صورت رایگان در اختیار فریلنسرهای خلاق قرار گرفته است و توصیه های بسیار خوبی در مورد فریلنسری ارائه داده و پلت فرمی برای همکاری با موفق ترین برندها و استارتاپ ها در سراسر جهان است. Contently شما را مستقیما با مشتریان برای پروژه های نگارشی پردرآمد ارتباط می دهد. در گذشته، من نیز در این پلت فرم مقالاتی را برای SoFi که یک استارتاپ مربوط به وام بود، می نوشتم و بسته به حجم مقاله هزینه ای بین 600 الی 1600 دلار دریافت می کردم و عناوین مقالات نوشته شده برای مخاطبین جوان بود.

بهترین وب سایت ها برای طراحان برای دریافت پروژه های فریلنسری

شما برای تبدیل کردن جهان به مکانی زیباتر پول دریافت می کنید.

این وب سایت با اندکی تفاوت در مقایسه با وب سایت های فریلنسری معمولی طراحی شده است، اما عملکرد بسیار خوبی در زمینه طراحی دارد. کارفرمایان مسابقه ای را راه اندازی کرده و طراحان کارهای خود را به عنوان درخواست ارسال می کنند. مشتری طراحی مدنظر را انتخاب کرده و طراح هزینه طراحی را دریافت می کند. اگر در مسابقه پیروز نشوید، هزینه ای دریافت نخواهید کرد. این یکی از معایب این پلت فرم به شمار می رود. با این حال، این وب سایت برای تقویت پورتفوی شما بسیار عالی است و اگر بتوانید در آن پروژه هایی را پیروز شوید، منبعی عالی برای کسب درآمد خواهد بود.

این وب سایت به خودی خود یک وب سایت فریلنسری نیست، اما چیزی است که همین الان به آن نیاز دارید. بله. همین الان. این نوع از سایت ها به طراحان کمک می کنند تا آثار خود را در معرض نمایش قرار دهند و از آنجایی که تعداد کاربران این وب سایت بسیار زیاد است، طراحی های شما به سرعت بر اساس کلید واژه هایی که شما تعریف کرده اید در موتورهای جستجو نشان داده خواهد شد. این یکی از ضروریات برای تمام طراحان با سطوح مهارت متفاوت است و شما باید همین الان برای این وب سایت اقدام کنید.

به تصویر بالا نگاه کنید. این وب سایت نیز روشی دیگری برای جلب توجه سایرین و نمایش طراحی های خود در مکان های متعدد است. یکی دیگر از مزایای این سایت ها این است که شما می توانید بازخوردهایی را از سایر طراحان و مشتریان بالقوه در مورد طراحی های خود دریافت کنید. بازخورد یکی از مهم ترین ارکان پیشرفت است، بنابراین، با آغوش باز پذیرای نظرات سایرین باشید. همچنین، شما می توانید طراحان دیگر را نیز در سایت جستجو کنید تا بتوانید با آثار و طراحی های آنها نیز آشنا شده و مسیر فعالیت خود برای آینده را تعیین کنید.

اگر شما قرص استارتاپ را قورت داده اید و آرزو دارید که روزی در آینده برای یک شرکت معتبر کار کنید، با Angel List آغاز کنید. شرکت های استارتاپ مختلف در Angel List به دنبال استعدادیابی هستند. بنابراین شما می توانید با استارتاپ های آنها آشنا شده و در یکی از استارتاپ های موجود به مدت طولانی استخدام شوید.

شما هنری بلدید؟ آنها نیز به دنبال هنر هستند. اگر شما طراح گرافیک هستید، شما می توانید شاهکارهای خود را بر روی Art Wanted قرار دهید. افراد می توانند با استفاده از کلیدواژه ها آنها را جستجو کنند و همواره پتانسیل ارتباط با مشتریان وجود دارد.

این پلت فرم نیز شباهت زیادی به 99 Designs دارد، با این تفاوت که طراحان کمتری در آن فعال هستند. در این وب سایت نیز مسابقه وجود دارد، اما مقدار هزینه دریافتی برای پروژه ها در این وب سایت کمتر است. بنابراین، رقابت کمتری با طراحان با تجربه وجود دارد و در نتیجه شانس انتخاب برای پروژه های مختلف بیشتر است.

یکی از برترین زمینه های فعالیت این وب سایت طراحی لوگو است. بنابراین، اگر در زمینه طراحی لوگو مهارت دارید، این وب سایت نقطه خوبی برای شروع خواهد بود. این سایت پلت فرم بسیار مناسبی دارد که برای افراد مبتدی شرایطی دو سر برد به شمار می رود.

اگر اندکی تجربه دارید، اما نیاز دارید که به سرعت وارد فریلنسری شوید، این وب سایت نقطه آغاز بسیار خوبی برای شما به شمار می رود. در این وب سایت، شما می توانید پورتفوی خود را ارسال کرده و مشتریان نیز می توانند با توجه به پورتفوی شما پروژه های موردنظر خود را برای شما ارسال کنند. تفاوت این است که مدیران وب سایت شما را با مشتریان ارتباط داده و به عنوان واسط عمل می کنند.

این نیز یکی دیگر از سایت های محبوب برای اعلان شغلی است و منبعی عالی برای طراحان و توسعه دهندگان به شمار می رود. شما باید اعلان های شغلی را خودتان منتشر کنید، با این حال پیدا کردن مشاغل فریلنسری در این وب سایت بسیار ساده است.

این وب سایت صرفا برای طراحان و افراد خلاق است که از عرصه طراحی وارد طراحی گرافیک و طراحی لوگو شده اند. استفاده از این وب سایت برای فریلنسرها رایگان بوده و عضویت در آن بسیار ساده است و نیازی به منتظر ماندن برای تائید عضویت یا وارد کردن کد دعوت وجود ندارد.

این وب سایت که توسط دو فریلنسر مشهور در سطح جهان تاسیس شده است، کیفیت بسیار بالایی دارد و فقط به درصد بسیار کمی از افراد اجازه عضویت می دهد. در این وب سایت شرکت هایی نظیر اپل، فیسبوک، گوگل و … به دنبال استعدادیابی بوده و در صورتی که بتوانید پروژه ای از آنها دریافت کنید درآمدی شش رقمی خواهید داشت. این شرکت ها در این وب سایت به دنبال طراح، هنرمند، عکاس، سازنده و افراد حرفه ای در زمینه تبلیغات هستند.

بهترین وب سایت ها برای توسعه دهندگان برای دریافت پروژه های فریلنسری

دقیقاً همانند فیلم ها به نظر می رسد. شما انگشتان خود را بر روی صفحه کلید کامپیوتر خود با سرعت صاعقه حرکت داده و کلماتی را تایپ کرده و شما از دیواره آتشین استخدام عبور کرده و برای خود شغل بسیار خوبی پیدا کرده اید. به همین سادگی.

توجه داشته باشید بسیاری از سایت هایی که برای طراحان معرفی شد برای توسعه دهندگان نیز مناسب هستند. بنابراین، فهرست سایت های مناسب برای طراحان را نیز بررسی کنید.

این وب سایت نقطه آغازی عالی برای کارشناسان وردپرس است. Codeable تمام موارد از جمله تم ها تا قالب های وردپرس را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این وب سایت منبعی برای مشتریان است تا کارشنان ورد پرس پیدا کنند و شما نیز می توانید مشاغل توسعه دهنده وردپرس را برای خود پیدا کنید. بنابراین، پیدا کردن کار در این وب سایت بسیار آسان خواهد بود.

آیا به دنبال استخدام در شرکت هایی نظیر تسلا، سیسکو و زاپوس هستید که به دنبال مهارت های مهندسی هستند؟ این وب سایت یکی از بهترین سایت های فریلنسری است، زیرا شرکت های بسیار خوبی در آن حضور دارند. شایان ذکر است که یکی از نکات برتر این وب سایت، انتخاب فریلنسر در کمتر از 48 ساعت است، بنابراین می توانید در کمترین زمان ممکن است در یکی از شرکت های مشهور فعالیت خود را شروع کنید.

به لطف انتشاراتی از جمله TechCrunch، وال استریت ژورنال و CNBC، این وب سایت به یکی از بهترین سایت ها برای پیدا کردن کارهای فریلنسری کوتاه مدت تبدیل شده است. این وب سایت هزینه ماهیانه دریافت نکرده و بسیاری از پروژه ها هزینه ای برابر 25 الی 250 دلار پرداخت می کنند. تیم Lorem به شما کمک می کند تا در حرفه خود پیشرفت کنید، بنابراین برای تبدیل شدن به فردی حرفه ای باید در آن عضو شوید.

اگر شما در زمینه فناوری مهارت دارید، در ابتدا از Joomlancer شروع کنید. فرایند ثبت نام بسیار سریع بوده و شما می توانید به سرعت به پروژه های مختلف پیشنهاد ارسال کنید. این وب سایت بر پروژه های نرم افزاری متوسط تا پیشرفته تمرکز دارد، بنابراین سایت مناسبی برای افراد مبتدی به شمار نمی رود.

همانطور که از نام این پلت فرم مشخص است، در آن مشتریان به دنبال برنامه نویس، توسعه دهنده و حتی طراح هستند. عضویت در این وب سایت 100% رایگان است.

این وب سایت در زمینه فناوری فعالیت داشته و فریلنسرهایی در تمام زمینه ها اعم از توسعه دهنده تا کارشناسان امنیت سایبری در آن حضور دارند. اگر در یک زمینه مهارت دارید، این وب سایت برای شما عالی خواهد بود.

این وب سایت نیز در حوزه فناوری فعالیت می کند. طراحان نرم افزار، طراحان وب و حتی برنامه نویسان نیز در این وب سایت حضور دارند. این وب سایت یک فرایند غربالگری دارید و پذیرش در آن اندکی دشوار است، اما از هوش مصنوعی برای ارتباط فریلنسرها با پروژه ها استفاده می کنند که بسیار عالی است. اگر اندکی تجربه دارید، این وب سایت برای شما عالی است.

اگر این مطلب را می خوانید اما احساس می کنید که تجربه کافی ندارید، نگران نباشید. شما باید شروع کنید تا بتوانید مهارت های خود را تقویت کنید. این وب سایت منبعی عالی برای پیش نیازهایی نظیر ایجاد رزومه دیجیتال، پیدا کردن کارهای فریلنسری با مشتریان مشهور است.

این وب سایت انواع مختلفی از فریلنسرها برای طراحی یک وب سایت را کنار هم جمع کرده است که از جمله آنها می توان به برنامه نویسان، توسعه دهندگان و طراحان اشاره کرد. جستجوی شغل در آن بسیار آسان است و در حین جستجو نیز می توانید بودجه، مهارتهای موردنیاز و زمان تحویل را نیز مشاهده کنید.

اگر یک توسعه دهنده با تجربه هستند، YouTeam وب سایتی عالی است که شما می توانید با استفاده از آن به صورت قراردادی یا فریلنسری با افراد و شرکت ها همکاری کنید. اگرچه بسیاری از مهندسین حاضر در این وب سایت فریلنسرهای تمام وقت نیستند، با این حال می توانید با برخی از شرکت های بزرگ از این طریق در ارتباط بوده و قرادادهای همکاری طولانی مدت امضا کنید. به منظور عضویت در این پلت فرم، شرکت های نرم افزاری و توسعه دهندگان آنها در ابتدا ارزیابی و تائید شده و در نتیجه افراد حاضر در این وب سایت از اعتبار بالایی برخوردار هستند.

بهترین وب سایت ها برای عکاسان برای دریافت مشاغل فریلنسری

شما اغلب دوربین هایی را مشاهده می کنید که لنزی بزرگتر از سر انسان بر روی آنها نصب شده است و می دانید که این دوربین ها فقط برای یک سناریو به کار برده می شوند. به جای استفاده از دوربین خود برای دریافت لایک در فیسبوک، شما می توانید از طریق عکاسی نیز کسب درآمد کنید.

ما در فهرست سایت های عمومی در ابتدای این مقاله به این وب سایت اشاره کردیم، اما از آنجایی که عکاسان نیز می توانند از آن استفاده کنند، مجددا آن را در این فهرست قرار داده ایم. همواره مدل هایی وجود دارند که قصد دارند پورتفوی خود را ایجاد کنند. بنابراین به دنبال فردی با مهارت عکاسی هستند. استفاده از این پلت فرم رایگان است.

این وب سایت برای افراد خلاقی است که به دنبال مشاغل فریلنسری از جمله عکاسی، مد، طراحی داخلی، برنامه ریزی رویداد، تفریح، موسیقی و … هستند. این وب سایت در زمینه های مختلفی فعالیت می کند اما حوزه اصلی آن عکاسان مستقر در ایالات متحده است. هر روز چند درخواست برای عکاسی در این وب سایت ثبت می شود، بنابراین، شما می توانید با بررسی آنها مناسب ترین مورد را انتخاب کنید.

این وب سایت نیز یکی از سورپرایزهای موجود در این لیست است. آیا می دانید که دستگاه های بستنی بر روی بسیاری از کشتی های کروز به طور شبانه روزی کار می کنند؟ این وب سایت نیز روشی عالی برای ورود به عکاسی در سفر است.

این وب سایت یکی از زیرمجموعه های Creative Jobs Central است و یکی از برترین ها در زمینه عکاسی به شمار می رود. عضویت ویژه با پرداخت هزینه امکان پذیر است و روزانه هزاران آگهی شغلی در این وب سایت منتشر می شود و در نتیجه می توانید به راحتی به مشاغلی که در محدوده شما قرار دارند دسترسی داشته باشید. عضویت در آن رایگان است، بنابراین قبل از ورود به این سایت به خوبی آن را بررسی کنید.

هر داستان عالی به یک عکس عالی نیز نیاز دارد و اگر شما در زمینه عکاسی خبری مهارت دارید، می توانید از اینجا شروع کنید. انواع مختلفی از مشاغل مربوط به خبرنگاری در این وب سایت وجود دارند.
اگر به دنبال مشاغل فریلنسری عکاسی هستید، این وب سایت یکی از بهترین ها می باشد. اگر مهارت کافی دارید، به راحتی می توانید پروژه هایی دریافت کنید. شما همچنین می توانید به مرور آثار سایرین پرداخته و حتی تصاویر خود را به عنوان نمونه کار در این وب سایت قرار دهید.

این وب سایت اندکی متفاوت است، زیرا برای کاریابی نبوده و بازاری برای تصاویر است. اگر تصاویری دارید و قصد دارید از فروش آنها کسب درآمد کنید، عکس های خود را در این پلت فرم قرار دهید.

عنوان این وب سایت به درستی گویای فعالیت آن است. در این وب سایت مشاغل موجود در سراسر وب جمع بندی شده اند، اما بدین صورت نیست که پروژه های بی ارزشی در آن وجود داشته باشند.

بهترین وب سایت ها برای بازاریابان برای دریافت مشاغل فریلنسری

داشتن شرکت ها یا استارتاپ هایی با ایده ها و محصولات عالی اما عدم اطلاع از نحوه فروش آنها می تواند اذیت کننده باشد. شما می توانید با این وب سایت مشکل خود را حل کنید. بازاریابان متعددی در این وب سایت وجود دارند. همچنین شما می توانید با افرادی که در زمینه بازاریابی تخصص دارند نیز در ارتباط بوده و نظرات آنها را دریافت کنید. به مقاله من تحت عنوان راهنمای جامع بازاریابی وبلاگ نیز مراجعه کنید.

سایت پیپل ‌پِر ‌اَور (PeoplePerHour)

این وب سایت برای بازاریابان و افرادی که در زمینه سئو و مهندسی نرم افزار فعالیت می کنند، عالی است. عوامل این وب سایت کنترل همه موارد را بر عهده گرفته و قبل از اینکه هزینه ای برای وب سایت واریز کنید، می توانید 15 درخواست رایگان ارسال نمایید. بررسی آن نیز رایگان بوده و ارزش امتحان کردن دارد.

وجه تمایز سایت پیپل‌پِر‌اَور از سایت های فریلنسری خارجی دیگر این است که روی پیداکردن کار و پروژه در محل و نه فقط دورکاری تمرکز کرده است. یعنی فریلنسرها و کارفرماها در مناطق نزدیک به هم می‌توانند هم‌دیگر را پیدا کنند. در هر حال، این سایت هم برای دورکاری و هم برای یافتن کار حضوری مناسب است.

در این سایت می‌توانید کارهایی با قیمت ارزان پیدا کنید و در مقابل غول‌های سایت فریلنسری که دربارۀ آنها گفتیم فضای رقابت درآن راحت‌تر است.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب پیپل‌پِر‌اَور این است که برخلاف سایر سایت های فریلنسری خارجی کابران را به ارتباط تشویق می‌کند. یعنی در این سایت ارتباط مستقیم کارفرما و فریلنسر ممنوع نیست.

زمینه‌های کاری این وب‌سایت بسیار متنوع است، از نوشتن و طراحی تا شغل‌های شناخته‌نشده‌ در دنیای آنلاین، مثل سنگ‌بری، حسابداری و امور دفتری!

عضویت در سایت پیپل پِر اَور

برای عضویت در این سایت، بعد از ورود اطلاعات شخصی و شغلی‌تان در قالب یک «درخواست همکاری (application)» بایستی منتظر تأیید کارشناسان این سایت باشید. درصورتی‌که، تخصص و مهارت شما مورد تأیید قرار گیرد، می‌توانید درخواست همکاری خود را برای پروژه‌های مختلف ارسال کنید!

سیستم پرداخت سایت پیپل ‌پِر ‌اَور چطور است؟

سیستم پرداخت این سایت به شکل کیف پول است. یعنی کارت خودتان را در وب‌سایت ثبت می‌کنید و پرداخت‌ها ازطریق سایت به کارت بانکی شما واریز می‌شود.

هزینۀ کمیسیون هر معامله در این سایت ۳.۵ درصد است که بسته به زمان افتتاح حساب ممکن است تا ۵ درصد هم افزایش داشته باشد.

این وب سایت نیز یک عرصه استاندارد است که در آن انواع مختلفی از مشاغل از جمله بازاریابی وجود دارند. استفاده از آن آسان بوده و پلت فرم به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده می شود.

این نیز یک وب سایت عالی است که ارتباطاتی را برای شما فراهم می آورد. مشتریان آنها با مشکلاتی مواجه شده و به این وب سایت مراجعه کرده اند و شما می توانید مشکلات آنها را حل کنید. این وب سایت به طور ویژه بر بازاریابی تمرکز دارد، اما برخی اوقات عناوین شغلی دیگری نیز در آن مشاهده می شوند.

مقالات دیگری که مطالعه آنها را به شما توصیه می کنم:

8 طرح هاستینگ ماهیانه (پرداخت ماه به ماه)

+40 آمار وبلاگ نویسی برای نوشتن وبلاگ های هوشمندانه تر

15 طرح هاستینگ وب برای وبلاگ نویسان

6 طرح هاستینگ وردپرس

بهترین وب سایت ها برای دستیاران مجازی برای دریافت مشاغل فریلنسری

تحقیق، ورود داده، ثبت گزارش، پاسخ به ایمیل و فعالیت های متعدد دیگر در تخصص دستیاران مجازی هستند تا رؤسا عملکرد بهینه ای داشته باشند. این موارد نیز گزینه ای عالی برای دورکاری هستند.

این سایت مربوط به شرکتی است که خدمات دستیار مجازی را برای مشتریان خود ارائه می دهد. بنابراین ارزش بررسی کردن و پیدا کردن مشغل مرتبطی دارد.

این وب سایت نیز گزینه ای عالی برای پیدا کردن مشاغل دستیار مجازی است. آنها در زمینه دستیار مجازی فعالیت کرده و می توانید به راحتی شغل مدنظر خود را پیدا کنید.

این وب سایت نیز در زمینه نگارش، ورود داده و تحقیق فعالیت می کند. شما در ابتدا در یک آزمون ارزیابی شرکت کرده و سپس می توانید به مشاغل مدنظر خود دست یابید. انواع مختلفی از شرکت ها در این وب سایت فعالیت می کنند که از جمله آنها می توان به PayPal اشاره کرد. این وب سایت روشی عالی برای شروع سریع است.

این وب سایت نیز بدین دلیل که به شما کمک می کند تا مشاغل خود را به سرعت پیدا کنید عالی است. شما می توانید در مدت یک ساعت به شغل موردنظر خود دست یابید. هزاران آگهی در مورد دستیار مجازی در این پلت فرم وجود دارد. مشکلی که وجود دارد این است که بسیاری از آنها درآمد خوبی ندارند، بنابراین، توصیه ما این است که در انتخاب شغل موردنظر دقت کنید تا ارزش سپری کردن زمان داشته باشد.

همانطور که از نام این وب سایت مشخص است، این شبکه برای دستیاران مجازی عالی است و امکان جستجو را نیز برای شما فراهم آورده است. این وب سایت همچنین توصیه ها و منابعی را برای افراد مبتدی ارائه می دهد. همچنین فهرستی از مشاغل دورکاری نیز برای دستیاران مجازی وجود دارد که بررسی آنها نیز خالی از لطف نیست.

اگر علاقه ای به نگاه کردن به مشاغل بین آگهی ها ندارید، این وب سایت شما را با مشاغل ارتباط می دهد. بسته به مهارت هایتان، این پلت فرم شما را به مهارت هایی که مشتریان به دنبال آن هستند، ارتباط می دهد. درآمد برای افراد مبتدی زیاد نیست، اما اگر مبتدی هستید، می توانید از توصیه ها و آموزش های این وب سایت بهره مند شده و درآمد خود را افزایش دهید.

اگر به دنبال یک کار تمام وقت هستید و مشکلی با دورکاری ندارید، این وب سایت می تواند گزینه ای عالی برای شما باشد. آنها فریلنسرهایی را به طور تمام وقت برای تخصص های مختلف استخدام می کنند. بنابراین، موارد موجود را بررسی کنید. آنها همچنین مزایایی را برای کارکنان خود نیز ارائه می دهند که در دنیای دورکاری و فریلنسری پیشتر دیده نشده اند.

آیا می توانیم بگوییم که این وب سایت موردعلاقه ماست؟ این یکی دیگر از وب سایت های خدمات رسانی برای مشتریان است که از جمله فعالیت های آن می توان به تماس و ورود داده اشاره کرد. شایان ذکر است که در این وب سایت شما می توانید مشاغل مدیریتی نیز پیدا کنید.
این پلت فرم نیز یکی دیگر از سرویس های ارتباط دهی فریلنسرها با مشتریان است. اما خدمات آن اندکی پیشرفته تر از سایت های مشابه هستند. اگر اندکی تجربه یا مهارت های تخصصی (نظیر صحبت کردن به زبان دیگر) دارید، شما می توانید وارد این سایت شود. مشتریان این سایت سطح بالایی داشته و هزینه بیشتری پرداخت می کنند و دستیاران مجازی می توانند کارهای متعددی پیدا کنند.

بهترین وب سایت ها برای ویرایشگران ویدئو برای دریافت مشاغل فریلنسری

همه افراد می توانند گوشی آیفون خود را در دست گرفته و دکمه ضبط را فشار داده و ویدئویی ضبط کنند. اما همه افراد نمی توانند یک ویدئوی بی نقص از آن تهیه کنند. اگر برای این چالش آماده هستید، وب سایت های متعددی وجود دارد که می توانید از آنها کسب درآمد داشته باشید.

این وب سایت برای ویرایشگران ویدئویی که به دنبال مشاغل فریلنسری هستند، عالی است. آنها مشاغلی را به طور مداوم در آگهی های خود قرار می دهند و می توانید با استفاده از این پلت فرم یک پورتفوی خوب برای خود تهیه کرده و در نتیجه مشتریان را به سمت خود جذب کنید.

این وب سایت صرفا به کارهای مربوط به تولید فیلم و تلویزیون اختصاص دارد. مزیت اصلی این است که نیازی به مرتب کردن کارهای نامرتبط وجود ندارد و ایران آن است که افراد زیادی وجود دارند که باید با آنها رقابت کنید. درخواستی عالی نوشته و پورتفوی خوبی برای خود تهیه کنید.
یکی دیگر از سایت هایی است که در زمینه تولید رسانه ای فعالیت دارد. عضویت در این وب سایت رایگان نبوده و شما باید ماهیانه 5 دلار پرداخت کنید. بنابراین، اجازه ندهید این هزینه شما را از فعالیت در این وب سایت بازدارد.

این وب سایت را می توان شبکه ای قلمداد کرد که مشاغلی نظیر ویرایش ویدئو، تولید پادکست و اقدامات مربوط به ویدئو و رسانه در آن وجود دارند. اگر روزی قصد داشتید پادکست های خود را تولید کنید، مقاله من در مورد بهترین پلت فرم های هاستینگ پادکست را مطالعه کنید.

این وب سایت شبکه ای از افراد خلاق از جمله کارگردانان، کپی رایترها، کارگردانان خلاق، عکاسان، ویرایش کننده، هنرمندان و … است. از آنجایی که آنها با برندهای شناخته شده کار می کنند تا به بالاترین سطح استعداد خلاق دست یابند، آنها هر یک از خلاقیت های شما را از طریق استانداردهای کیفی ارزیابی کرده و سپس می توانید در این شبکه عضو شوید. شما می توانید اطلاعاتی را در وب سایت آنها در مورد هر یک از خلاقیت ها و حرفه ها یاد بگیرید.

بهترین وب سایت ها برای فروشندگان برای دریافت مشاغل فریلنسری

شما قطعا می توانید به یک اسکیمو یخ و به فردی اهل سن دیگو یک تخته موج سواری بفروشید، اما آیا می توانید خودتان را بفروشید؟

این احتمال وجود دارد که شما با اسم این پلت فرم آشنا باشید، زیرا شرکت های متعددی از آن برای استخدام مهارت های تمام وقت استفاده می کنند. مشاغل باکیفیت و پردرآمدی در این وب سایت وجود دارند. شما می توانید بسته به مهارت و شرکتی که در آن فعالیت می کنید، درآمدی از 500 الی 10000 دلار در ماه داشته باشید که این مبلغ حاصل حقوق و کمیسیون فروش است.

این وب سایت پلت فرمی است که توسط فروشندگان برای پیدا کردن فریلنسر طراجی شده است و اگر قصد دارید ساعات آزاد خود را کار کنید، بهترین گزینه است. نیازی به پرداخت هیچ هزینه برای استفاده از این پلت فرم وجود ندارد و وب سایت شما را با شرکت ها ارتباط می دهد.
این وب سایت به طور کلی با مشتریان سطح بالا کار کرده و در زمینه هایی از جمله توسعه نرم افزار تا فروش کاریابی انجام می دهد. اگر اندکی تجربه دارید و یا مهارت های شما به حد کافی خوب است، می توانید از این وب سایت استفاده کنید.
با استفاده از این وب سایت می توانید به یک نیروی فروش تبدیل شوید. این وب سایت ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری نیز ارائه می دهد. کارفرمایان نیازهای استخدامی خود را در این وب سایت قرار می دهند که اغلب نیازمند نیروی کار فریلنسر یا دورکار هستند.
این نیز یکی دیگر از وب سایت های کاریابی است که هزاران آگهی در آن ارسال می شوند. یکی از مزایای این وب سایت، ارائه آمار صرفه جویی در هزینه ها به دلیل نرفتن به محل کار است.

بهترین وب سایت ها برای مشاغل پشتیبانی از مشتریان

آیا از ایده کمک به سایرین خوشتان می آید اما تمایلی به رفتن به محل کار یا مراجعه به فروشگاه ها را ندارید. محیط آنلاین ممکن است آن سبکی باشد که به دنبال آن هستید.

علی رغم اینکه این وب سایت به تازگی وارد این عرصه شده است، با این حال مشتریان با کیفیتی در آن فعالیت داشته و به دنبال فریلنسر هستند. امکان جستجو بر اساس ویژگی های و صنایع مختلف از جمله فناوری اطلاعات، بهداشت، حقوق، کسب و کار و … نیز در آن وجود دارد. استفاده از این وب سایت برای فریلنسرها رایگان است، اما هزینه 5 الی 20 درصد به عنوان کمیسیون از پرداختی های شما دریافت می کند.

همانطور که از نام آن پیداست، این وب سایت برای فریلنسرهای مختلف مناسب است. با این حال، آنها مشاغل متعددی برای پشتیبانی از مشتریان دارند که شما می توانید مورد مناسب را از بین آنها برای خود انتخاب کنید.
این نیز یک سایت عالی برای فریلنسرها است که در آن هزاران شغل مربوط به پشتیبانی از مشتریان وجود دارد.
یکی از وب سایت های معدودی است که در زمینه پشتیبانی فعالیت کرده و می توانید با مراجعه به آن مورد مناسبی را برای خود پیدا کنید.

در این مطلب با بهترین سایت‌ های فریلنسری خارجی ارائه‌ی خدمات آنلاین یا به‌اصطلاح فریلنسری در دنیا آشنا شدیم. تمامی اطلاعاتی که در این مقاله در اختیار شما قرار گرفت، براساس تجربه‌های شخصی نویسنده در مسیر عضویت و فعالیت در سایت‌های مذکور گردآوری شده‌ است. برای آگاهی کامل از جزئیات این پلتفرم‌ها و کسب درآمد دلاری با فریلنسری لازم است که حتماً در آن‌ها ثبت نام کنید و از روند ثبت نام و درگیرشدن با پروژه‌ها تجربه کسب کنید.

برای اطلاع دقیق از نحوۀ پرداخت و میزان دقیق کمیسیون‌ها، توضیح‌های هر سایت را در این‌باره مطالعه کنید و بعد برای شروع فعالیت در آن‌ها تصمیم بگیرید.

بدون شک، تسلط کامل به زبان انگلیسی و آشنایی با قواعد و آداب فریلنسری به شما در کسب درآمد دلاری کمک می‌کند و باعث می‌شود درک بهتری از فضای این سایت‌ها داشته باشید و فرصت‌ها را بهتر شناسایی کنید، قیمت‌های بهتری پیشنهاد بدهید و از تجربۀ کاری خود بهتر دفاع کنید. از این‌روی پیشنهاد می‌کنیم بدون تحقیق و دانش کافی، فعالیت خود را در این سایت‌ها شروع نکنید.

توصیه من برای پیدا کردن مشاغل فریلنسری عالی این است که شبکه کنونی خود و ارتباطات مربوط به سمت های پیشین خود استفاده کنید.

اگر شرکتی را می شناسید که به آن علاقه دارید و یا فردی وجود دارد که تمایل دارید با وی همکاری کنید و یا در زمینه خاصی دانش دارید، به دنبال آن بروید.

هیچ ایرادی ندارد اگر اندکی خودتان تلاش کرده و مشاغل فریلنسنگ با درآمد بالا پیدا کنید.

منبع: https://www.ryrob.com/

برای استفاده بهتر از سایت های فریلنسری و مشتری یابی بین المللی از دوره های آموزشی و خدمات فریلنسری ارزیشو استفاده کنید.