چطور توانستم حساب وریفای‌شده در سایت فریلنسر بسازم؟

پخش ویدیو

در قسمت هفتم پادکست‌ ارزیشو، تجربه‌ی آرش نوری را می‌شنویم که توانسته با سال‌ها فعالیت به عنوان برنامه‌نویس از کارفرماهای خارجی پروژه‌های مختلفی دریافت کند. آرش از محدودیت‌های عضویت در سایت فریلنسر دات کام و نحوه ثبت نام در این سایت می‌گوید و موارد و نکات موردنیاز در این مسیر را توضیح می‌دهد.

11 پاسخ

  1. سلام وقت به خیر
    من کارهامو در سایت بیهنس دارم آپلود می کنم. لوکیشن رو باید کجا بزنیم؟
    تهران بزنیم یا نه؟
    معمولا کدوم کشور مناسبه برای این که هم هویت ایرانی داشته باشیم هم به مشکل نخوریم.
    اکانت فایور هم به کمک یک دوست راه اندازی کردم.
    https://www.behance.net/ebrahimashouri

    1. در سایت دریبل که مشابه با بیهنسه می تونید لوکیشن رو ایران و تهران بزنید. اما راجب سایت بیهنس اطلاع دقیقی ندارم. به طور کلی زمان ثبت نام می تونید چک کنید که ایران تحریم هست یا نه. بهترین حالت اینه که لوکیشن رو روی کشوری بذارید که پی پال تون رو ازش دارید تا همخوانی وجود داشته باشه بین اطلاعات شما.

  2. سلام من تو سایت peopleperhour ثبت نام کردم ولی هرکاری کردم نتونستم تو paypalحساب باز کنم. میشه تو این زمینه منو راهنمایی کنید؟ حتی اگه اونم درست شد من تو خارج کسی رو ندارم چه جوری پولم رو به حساب ایرانم بزنم؟؟

  3. سلام،باقی پادکست ها به طور کامل رو کجا میشه پیدا کرد؟ و اینکه یک مصاحبه با خانمی داشتید که عمران خونده بودند اما طراح گرافیک بودند و به صورت فریلنسری کار میکردند اما من مصاحبشون رو پیدا نمیکنم.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

  4. سلام و خسته نباشید… برای خرید این پکیج جامعتون نوشته که برای افتتاح پی پل باید عکس از پاسپورت بدین… خب من ندارم پاسپورت یعنی نمیشه دیگه استفاده کنم از این پکیجتون؟ هیچ راه حلی نیست عایا؟

    1. سلام وقت بخیر
      برای تهیه پکیج ها باید حتما پاسپورت داشته باشید،جون سیم کارت،ویزا کارت،پی پال و … به نام شما ثبت میشه و باید حتما پاسپورت داشته باشید.
      اگر خودتون پاسپورت ندارید،میتونید از پاسپورت اطرافیانتون استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

خبرنامه

جدیدترین پادکست‌ها و ویدیوهای ما رو روی ایمیلت دریافت کن.

نشانی ایمیلت رو برامون بنویس تا اولین نفری باشی که جدیدترین مقاله‌ها، پادکست‌ها و ویدیوهای آموزشی‌مون رو دریافت می‌کنه.

[newsletter_signup_form id=1]

پادکست های مرتبط