کسب درآمد دلاری از سایت gumroad

در این ویدئو یاد می گیری

یکی از راه‌های رسیدن به درامد دلاری فروش محصولات دیجیتال. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های رسیدن به درآمد دلاری از طریق فروش محصولات دیجیتال این هست که یک بار برای محصول زحمت می‌کشید و تا مدت‌ها می‌توانید از آن درآمد داشته باشید. دریافت پول هم از طریق پی پال هست.

در این مطلب قصد داریم نحوه کسب درآمد دلاری از سایت gumroad (گوم رود) را توضیح دهیم. این سایتیک پلتفرم فروش محصولات دیجیتال است. سایت Gumroad برای افرادی مناسب است که قصد فروش محصولات دیجیتال دارند ولی وب‌سایتی برای فروش آن‌ها ندارند.

ثبت نام در Gumroad

برای کسب درآمد دلاری از سایت gumroad ابندا باید اکانت خود را بسازید. برای ساخت اکانت در سایت Gumroad ابتدا به این سایت وارد شوید. برای ساخت اکانت در سایت gumroad ابتدا باید ایمیل و پسورد مورد نظرتون را وارد کنید و سپس بر روی “Create account” کلیک کنید.

بعد از اینکه مراحل ثبت نام را انجام دادید برای اینکه افراد محصولا شما را خریداری بکنند باید یک صفحه جذاب برای خرید درست کنید. برای فروش محصولاتان حتما توضیحات کاملی را برای آن بنویسید و عکس کاور جذاب و واضحی را آپلود کنید.

کارمزد سایت Gumroad

یکی از بهترین ویژگی‌های سایت گامرود کارمزد کم آن است. طبق تصویر پایین همانطور که می‌بینید هر چه فروش شما بیشتر شود کارمزدتان نیز کمتر می‌شود.

درآمد دلاری از فروش محصولات دیجیتال

نقد کردن درآمد در Gumroad

در سایت Gumroad افرادی که حساب آنها از آمریکا، کانادا، انگلیس و استرالیا هست می‌توانند هر جمعه درآمد خود را دریافت کنند. تمام درآمدها هر جمعه از طریق کردیت کارت و پی پال به حساب کاربران واریز می‌شود. برای تهیه خدمات پی پال یا کردیت کارت می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید.

برای نقد کردن درآمدتان از این سایت باید موجودی شما بیش‌تر از ۱۰ دلار باشد. به علاوه موجودی شما باید ۷ روز داخل سایت گوم رود باقی بماند و بعد برای شما واریز می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

ویدئوهای مرتبط