درآمد دلاری بدون تخصص

در این ویدئو یاد می گیری

در این مقاله به بررسی یکی از راه هایی که شما بدون داشتن هیچ مهارت و تخصص خاصی می توانید کسب درآمد دلاری کنید می پردازیم. یکی از بهترین راه فعالیت به عنوان تستر است. در این مقاله یکی از سایت هایی که شما می توانید به عنوان یک تستر سایت و محصول فعالیت کنید پرداختیم.

درآمد دلاری بدون تخصص

در این مقاله یکی از راه های درآمد دلاری بدون تخصص را بررسی می کنیم. بعضی از راه های درآمد زایی دلاری آسان تر هستند که نیاز به تخصص خاصی ندارند که موضوع این مقاله است. 

بعضی از شرکت ها و کمپانی ها هستند که نیاز دارند افراد مختلف راجع به محصولات آن ها نظر بدهند تا بتوانند با اعمال نظرات آن ها محصولات بهتری تولید کنند.

این محصول میتواند هر چیزی باشد. مثل مثل نرم افزار یا بازی های مختلف. در مقالات قبل یکی از راه های درآمد دلاری بدون تخصص از طریق تستر بازی را بررسی کردیم. برای مطالعه مقاله درآمد دلاری از تستر بازی می توانید به این لینک مراجعه کنید.  

سایت ها خیلی زیاد هستند که شما بدون هیچ مهارت خاصی فقط صرفا از اشتراک گذاری اطلاعات و تجربه هایتان میتوانید درآمد کسب کنید. اما متاسفانه تعداد پروژه های موجود در این سایت کم هستند.  یعنی تصور نکنید هر روز کمی توانید تعداد پروژه های زیادی در سایت انجام دهید. تعداد پروژه هایی که برای شما ارسال می کنند به سایتی که درآن فعالیت می کنید و پروفایل شما بستگی دارد. ساز و کار این سایت ها به این صورت است که برای ارسال یک پروژه بین افرادی که در این سایت فعالیت دارند بررسی می کنند تا بهترین افراد را برای تست محصول انتخاب کنند. 

سایت inteliizoom

 سایت inteliizoom هم یکی از سایت های مختلفی که در این زمینه فعالیت می کنند. باز هم تاکید می کنم تصور نکنید در این سایت در هر روز می توانید تعداد پروژه های زیادی انجام دهید.افرادی که در کشورهای آمریکا، انگلیس، اسپانیا و آلمان زندگی می کنند میتوانند در این سایت فعالیت داشته باشند. پس برای وارد شدن به این سایت با آی پی های این کشورها وارد بشوید.

برای شروع فعالیت در این سایت باید آزمون سایت را شرکت کنید. برای شرکت در این آزمون باید وب کم و میکروفون را وصل کنید. برای بعضی از سوال ها باید افکارتان را بلند بلند بیان کنید. در صورت قبول شدن در این آزمون می توانید فعالیتتان را در این سایت شروع کنید.

بر اساس پروژه ای که انجام می دهید شما دستمزد دریافت می کنید. اگر پروژه که برای شما ارسال می شود ساده باشد به طور میانگین ۲ دلار دریافت می کند. اما برای پروژه هایی که حدودا ۲۰ دقیقه از شما زمان می برد و نیاز دارید وب کم و میکروفونتان را وصل کنید و افکارتان را بلند بیان کنید حدود ۱۰ دلار دریافت می کنید.

دریافت پول از این سایت

دریافت پول از این سایت از طریق پی پال هست. فقط ایمیلی که با آن ثبت نام می کند باید با ایمیل پی پال تان یکی باشد. البته می توانید بعدا هم به حساب پیپال تان ایمیلی که با آن در این سایت ثبت نام کردید را وارد کنید.

اما ثبت نام در این سایت کمی زمان بر است. از شما آزمونی گرفته می شود تا اطمینان حاصل کنند شما صلاحیت کافی برای انجام دادن نظرسنجی ها را دارید.

جمع بندی

اگر تخصص و مهارت خاصی ندارید این سایت و این نوع سایت های بهترین گزینه برای فعالیت در حوزه بین الملل و درآمد دلاری هستند. البته که باز هم برای فعالیت در این سایت نیاز دارید تا حدودی با زبان انگلیسی آشنا باشید تا بتوانید سوال ها را جواب دهید و یا افکارتان را بلند بیان کنید.

در آخر باید اضافه کنم این سایت می تواند یک منبع درآمد کمکی خیلی خوب برای شما باشد. البته که چون دریافتی شما به دلار است عدد قابل توجهی است. اما در این سایت متاسفانه نسبت به یک سری سایت های دیگر پروژه های کمتری موجود است. 

پیشنهاد ما این است که اگر قصد دارید به عنوان منبع درآمد اصلی به آن نگاه کنید در چندین سایت با این ساز و کار فعالیت کنید تا بتوانید حداقل روزی یک پروژه بگیرید. 

خُب، نوبتی هم که باشد، دیگر نوبت شماست. نظر و دیدگاه خود را درباره‌ی تولید محتوای ویدیویی و موضوع‌های جذاب برای این کار برای ما و سایر مخاطب‌های این مطلب بنویسید. هم‌چنین، برای دریافت مطالب ما رو ایمیل‌تان، در باکس بنفش پایین صفحه، نشانی ایمیل خود را برای ما بگذارید. تنها برای رساندن مقاله‌ها یا پادکست‌های جذاب‌مان، کوبه‌ی صندوق ورودی ایمیل‌تان را خواهیم کوفت!

دیدگاهتان را بنویسید

ویدئوهای مرتبط