کسب درآمد دلاری بدون تخصص

در این ویدئو یاد می گیری

در این ویدیو قصد داریم کسب درآمد دلاری از تستر بودن را آموزش دهیم. برای این کار نیاز نیست تخصص و مهارت خاصی را بلد باشید، اما باید تا حد خوبی به زبان انگلیسی مسلط باشید.

درآمد دلاری بدون تخصص

در این مطلب قصد داریم راجع کسب درآمد دلاری بدون تخصص توضیح دهیم. برای کسب درآمد دلاری از این روش نیاز نیست که تخصص و مهارت خاصی داشته‌باشید، اما نیاز است که تا حد خوبی به زبان انگلیسی مسلط باشید. پس اگر نمی‌توانید به صورت روان و در حد خوب انگلیسی صحبت کنید، احتمالا در آزمون این سایت قبول نمی‌شوید. و نمی‌توانید از این راه درآمد دلاری داشته‌باشید.

در مطالب قبل درباره کسب درآمد دلاری بدون تخصص از راه تستر بودن توضیح دادیم. در این مطلب یکی دیگر از معروف‌ترین این سایت‌ها را بررسی خواهیم کرد.

سایت Userfeel

بسیاری از کمپانی‌ها هستند که به دنبال کسانی می‌گردند که درباره سایت و یا اپلیکیشن مد نظرشان نظر بدهند. سایت‌هایی هستند که نقش واسطه بین این کمپانی‌ها و تسترها را فراهم می‌کند. برای مثال یک کمپانی سایتی دارد و در سایت userfeel پروژه‌‌ای تحت عنوان نظرسنجی و فیدبک درباره انجام یک تسک قرار می‌دهد و از فریلنسرهای مختلف می‌خواهد در حین انجام دادن این تسک افکارشان را بلند بلند بیان کنند و کار را انجام دهند. بعد از انجام دادن کار سوالات مختلفی اعم از اینکه آیا این کار راحت بود یا خیر؟ ساز و کار چطور بود؟ و… .

پس برای اینکه بتوانید فیدبک خود را بیان کنید باید به زبان انگلیسی مسلط باشید. برای مثال وقتی از شما می‌خواهد یک تسک را انجام دهید، باید بتوانید مفهوم کامل از کار و پلتفرمی که در آن فعالیت می‌کند را داشته‌باشد تا بتوانید فیدبک مطلوبی را ارائه دهید. 

 

کسب درآمد دلاری بدون تخصص copy
سایت userfeel

 

برای دریافت پول نیز، این وب سایت فقط از دو طریق پی‌پال ( PayPal ) و پایونییر ( Payoneer ) برای شما پول واریز می‌کند.

6 پاسخ

  1. سلام میخواستم بدونم میشه کسی رو بهم معرفی کنید که از سایت userfeel یا user testing استفاده کرده چون میخوام بدونم در صورت فعالیت 1 ساعت در روز توی یک ماه به دلار چه قدر پرداختی سایت میشه

  2. سلام. من یه سوال دارم ازتون. برای استفاده از سایتهایی مثل userfeel موقع ثبت نام لوکیشن وارد می‌شه. لوکیشن vps هم باید با لوکیشن وارد شده در ثبت نام userfeel یکی باشه؟ یا می‌تونه مغایر باشه؟ و در نهایت لوکیشن حساب پی پال چطور؟ اون هم باید بایید یکی باشه یا موردی نداره برای یک کشور دیگه باشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

ویدئوهای مرتبط