درآمد دلاری از تست بازی

در این ویدئو یاد می گیری

یکی از بهترین روش ها برای کسب درآمد دلاری بخصوص برای افرادی که تخصص و مهارت خاصی ندارند، تستر بازی است. در این ویدئو درباره ی یکی از سایت هایی که شما می توانید در آن به عنوان یک تستر بازی فعالیت کنید، صحبت کردیم.

کسب درآمد دلاری از تست بازی

اگه تخصص یا مهارت خاصی نداشته باشیم باز هم میتونیم درآمد دلاری داشته باشیم؟ جوابش این است که بله! روش هایی وجود دارد که موضوع مقاله امروز ما است. 

تا حالا فکر کرده اید این همه اپلیکیشن و بازی مختلف که هر روز ارائه میشوند چطور تست میشوند که خوب کار کنند و ایرادی نداشته باشد؟ 

میدانستید یه شغلی وجود داره به اسم تست بازی؟ به شما پول میدهند که یک اپلیکیشن یا بازی را قبل از انتشار تست کنید و تجربه تان را به اشتراک بگذارید.

در مقاله های قبل درباره کسب درآمد دلاری از گیم بازی کردن صحبت کردیم. در آن مقاله سایت توییچ را معرفی کردیم که چطور میتوانید از آن درآمد دلاری داشته باشید. برای مطالعه کامل مقاله می توانید به این لینک مراجعه کنید. در این مقاله قصد داریم درباره ی نحوه کسب درآمد دلاری از تست کردن بازی های مختلف آشنا شویم.

وقتی کمپانی ها و یا برنامه نویس ها بازی را طراحی می کنند قبل از اینکه بازی را عرضه کنند، نیاز دارند تا افرادی بازی هایشان و برنامه هایشان را تست کنند تا اشکالات برنامه ها مشخص شود.

کمپانی های زیادی هستند که این بازی ها و برنامه ها را در سایتشان قرار میدهند. شما می توانید در این سایت ها ثبت نام کنید و به عنوان یک تستر بازی مشغول به کار شوید. امروز در این مقاله به کمپانی یوزر زوم کی پردازیم و به شما معرفی می کنیم.

برای کسب درآمد دلاری از تست بازی در این سایت ابتدا باید در این سایت اکانت بسازید. بعد از ساخت اکانت از شما آزمون ۱۰ دقیقه ای گرفته می شود. بعد از قبول شدن در این آزمون شما می توانید فعالیت خودتان را در این سایت شروع کنید.

اگه اکانت شما قبول شده باشد از این به بعد برای شما بازی های مختلف یا نرم افزارهای مختلف برای تست ارسال می شود. بعد از انجام بازی از شما سوالاتی تحت عنوان کیفیت بازی، طراحی بازی، رنگ ها و موارد دیگر پرسیده می شود.

ضمنا برای اینکه بتوانید در این سایت درآمد داشته باشید باید از سطح زبان به نسبت خوبی نیز برخوردار باشید تا بتوانید به سوالات پاسخ دهید.

روش برداشت پول نیز از طریق پی پل هست.

خُب، نوبتی هم که باشد، دیگر نوبت شماست. نظر و دیدگاه خود را درباره‌ی تولید محتوای ویدیویی و موضوع‌های جذاب برای این کار برای ما و سایر مخاطب‌های این مطلب بنویسید. هم‌چنین، برای دریافت مطالب ما رو ایمیل‌تان، در باکس بنفش پایین صفحه، نشانی ایمیل خود را برای ما بگذارید. تنها برای رساندن مقاله‌ها یا پادکست‌های جذاب‌مان، کوبه‌ی صندوق ورودی ایمیل‌تان را خواهیم کوفت!

دیدگاهتان را بنویسید

ویدئوهای مرتبط