دوره آموزش کسب درآمد از یوتیوب

با این دوره یوتیوبر حرفه ای شو و درآمد دلاریت رو بدون دغدغه دریافت کن!

18 درس ویدیویی + تمرینات و پروژه های عملی

دریافت مشاوره و رفع اشکال آنلاین

آموزش + رفع اشکال + پشتیبانی

18 جلسه آموزش ویدئویی

4 جلسه رفع اشکال 

4 منبع تکمیلی

پشتیبانی دوره

پروژه های هفتگی

 

1,990,000 تومان

با دوره آموزش کسب درآمد از یوتیوب؛ محتوایی متفاوت خلق کنید و لذت درآمد دلاری را بچشید! هرآنچه که نیاز دارید تا در ایران به درآمدزایی از یوتیوب برسید، در این پکیج ارزیشو در اختیار شما قرار داده‌ایم.

درباره دوره کسب درآمد از یوتیوب

دوره‌ی “آموزش درآمد دلاری از یوتیوب”؛ راهنمایی کامل و جامع برای یادگیری زیر و بم “یوتیوبر شدن” و “تولید محتوای ویدیویی” است.

با گذراندن دوره آموزشی یوتیوب، شما تمام پیش‌نیازها، اطلاعات و مهارت‌های لازم را برای شروع فعالیت در یوتیوب و درآمدزایی دلاری از آن کسب می‌کنید.

این دوره به نحوی طراحی شده که هم برای افرادی مناسب است که هیچ تجربه‌ای در حوزه یوتیوبری و تولید محتوای ویدئویی ندارند و هم به درد یوتیوبرهایی می‌خورد که پیشرفت کندی در رشد کانال یوتیوب خود داشته‌اند و هنوز به مرحله‌ی درآمدزایی از یوتیوب (Monetize) نرسیده‌اند.

نگاهی بر سرفصل‌های آموزش درآمد دلاری از یوتیوب

بخش اول : مقدمه،سخنی از تجربه،چرایی یوتیوب

بخش دوم : پتانسیل درامد دلاری

بخش سوم : شکل دهی کامیونیتی

بخش چهارم : چالش های جدی و مهم

جلسه رفع اشکال هفته اول

هویت کانال

پروژه های هفته دوم

راه اندازی یک کانال یوتیوب

بخش اول : انتخاب موضوع ویدئو،تنظیم سناریو

بخش دوم : تمرین و چک،چیدمان و ستاپ نوری

پروژه های هفته چهارم

رفع اشکال هفته چهارم

بخش اول : نکات اکت جلو دوربین، اشتباهات پرتکرار آماتور

بخش دوم : اموزش مقدماتی کار با پریمیر

منابع تکمیلی هفته پنجم

رفع اشکال هفته پنجم

ادیت پیشرفته در پریمیر پرو، طراحی محتوای افزوده و اصلاح نور و رنگ

رفع اشکال هفته ششم

بخش اول : اصول و مبانی طراحی تامبنیل

بخش دوم : اهمیت فضای خالی در تامبنیل + نکات روانشناسی تامبنیل

بخش سوم : چطوری برای تامبنیل عکس بگیریم؟ ادیت و طراحی تامبنیل در فتوشاپ

پروژه های هفته هفتم

تقویم محتوایی

اپلود، عنوان نویسی و سئو

مانیتیزیشن و تبدیل دریافت درآمد دلاری در ایران

یوتیوب استودیو پیشرفته

مدرس‌های این دوره را بشناسید

مهدی شجاری، یوتیوبر و بلاگر تکنولوژی

من با تولید محتوای ویدیویی حدود 7 ساله که در اینستاگرام و بعد از اون در یوتیوب با نام موبونیوز (mobonews) فعالیت دارم. هم اکنون، صفحه من در اینستاگرام بیش از 2 میلیون فالوور دارد و کانال یوتیوب من که 260 هزار سابسکرایب دارد. در این دوره، تجربه خودم رو مو به مو با شما در میون میذارم تا بتونید به یک یوتیوبر حرفه ای در حوزه خودتون تبدیل بشید.

همام الدین جوادزاده، تولیدکننده محتوای ویدیویی

من از اعضای هیات علمی دانشگاه با مدرک دکتری تخصصی ارتقا سلامت و فلوشیپ یادگیری الکترونیک هستم و با سابقه طولانی در تولید محتوای چند رسانه ای و به‌ویژه تولید محتوای ویدیویی فعالیت دارم. کانال یوتیوب تخصصی من در حوزه کامپیوتر های اپل و ادیت ویدیو در نرم افزار فاینال کات پرو بیشتر از سه سال فعالیت موفق داشته. در این دوره، تجربه خودم رو با شما به اشتراک میذارم تا در زمینه محتوای خلاقانه یوتیوب موفق بشید

ویژگی‌های دوره کسب درآمد از یوتیوب

همه چیز به زبان ساده

تلاش کرده‌ایم تمام مفاهیم و اطلاعات را به زبانی ساده بیان کنیم و هیچ نکته‌ای ناگفته نماند. تمام اطلاعات به زبانی ساده و قابل فهم بیان شده است.

فراتر از یوتیوب

شما با گذراندن این دوره نه تنها مسیر یوتیوبرشدن را خیلی سریع طی می‌کنید، بلکه برای تولید محتوای ویدیویی در هر سایت و شبکه‌ی اجتماعی دیگری نیز آماده می‌شوید.

آموزش براساس تجربه

مدرسین این دوره‌، سال‌ها است که در حوزه تولید محتوا و یوتیوب فعال هستند و به‌جای مفاهیم صرفا نظری، تجربه‌ی خودشان را از یوتیوبری در ایران با شما به اشتراک می‌گذارند.

محتوایی باکیفیت و درسطح جهانی

کسی که کارش تولید محتوا است، انتقال دانش و پیام را بهتر از هر موضوع دیگری می‌شناسد. ایمان داریم که محتوای این دوره، توانایی رقابت با دوره‌های مشابه خارجی را دارد و شما را برای حضوری قدرتمند در دنیای یوتیوب آماده می‌کند.

مشاوره و پشتیبانی همیشگی

هر لحظه و هر جا که نیاز به مشاوره و رفع اشکال داشتید، می‌توانید پاسخ پرسش‌هایتان را از ما بخواهید. در واقع هدف ما صرفا آموزش نیست، بلکه در تمام مسیر در کنار شما هستیم تا تمام مراحل یوتیوبر شدن را به درستی طی کنید. (صرفا در دوره مشاوره و سرویس)

حل مشکل دریافت درآمد

ما برای حساب ادسنس و نقد کردن درآمد دلاری، روش های مختلفی را بررسی کردیم و با شرکت های معتبر و منصفی قرارداد همکاری داریم که دانش‌آموخته های این دوره را با تخفیف ویژه به سرویس ادسنس خود متصل کنند.

ارائه دوره با اسپات پلیر

به منظور جلوگیری از کپی شدن و پخش غیرمجاز ویدئوهای آموزشی دوره کسب درآمد از یوتیوب، تمامی جلسات دوره در نرم افزار اسپات پلیر و با لایسنس اختصاصی برای هر کاربر ارائه می‌شود. همچنین پشتیبانی برای نصب و استفاده از این نرم افزار توسط تیم ما انجام می شود.

تمرینات و پروژه های عملی

ما می‌خواهیم که شما بعد از اتمام دوره، کانالی حرفه‌ای در یوتیوب داشته باشید. تمرینات و راهکارهای عملیاتی ما، به شما کمک می‌کنند تا قدم به قدم در این مسیر پیش بروید و خیلی زود به درآمد دلاری از یوتیوب برسید.

این دوره مناسب شماست اگر:

به ساخت تولید محتوای ویدیویی علاقه‌مندید و می‌خواهید از ویدیوهای‌ خودتان کسب درآمد کنید.

به آموزش علاقه دارید و قصد دارید با ساخت آموزش‌های ویدیویی، کسب و کار شخصی خودتان را بسازید.

به تازگی کانال یوتیوب خودتان را راه‌اندازی کرده‌اید، اما در تولید محتوا و جذب مخاطب مشکل دارید.

به دنبال یادگیری اصولی تولید محتوای ویدیویی هستید و قصد دارید به شکل جدی یوتیوبر شوید.

سوالات متداول آموزش کسب درآمد دلاری از یوتیوب

برای کسب درآمد دلاری از یوتیوب نیاز دارید تا کانال یوتیوب شما به قابلیت درآمدزایی رسیده باشد، سپس می‌توانید با تولید محتوا ویدئویی و نمایش تبلیغات به درآمد دلاری برسید. اگر علاقه دارید تا در مورد نحوه کسب درآمد از یوتیوب بیشتر بدانید، دوره آموزش کسب درآمد از یوتیوب را از دست ندهید.

شاید این اولین سوالی باشد که ذهن هر کسی که به دنبال آموزش کسب درآمد دلاری از یوتیوب هست را درگیر خودش می‌کند. به ازای هر 1000 بازدید از محتوای کانال یوتیوب شما، بین 3 تا 5 دلار می‌توانید درآمد داشته باشید.

برای اینکه به درآمد دلاری از یوتیوب دست پیدا کنید، اولا کانال شما باید دارای 1000 عضو باشد و ثانیا باید ویدئوهای شما در مجموع بیش از 4000 دقیقه دیده شده باشند.

شرط بعدی برای اینکه کسب درآمد دلاری از youtube داشته باشید این است که حساب گوگل ادسنس خود را به کانال یوتیوب خودتان متصل کرده باشید.

یکی از مواردی که برای کسب درآمد دلاری از یوتیوب نیاز دارید، داشتن حساب گوگل ادسنس و متصل کردن آن به کانال یوتیوب شما است.

گوگل ادسنس یکی از سرویس های تبلیغاتی رایگان گوگل است که به یوتیوبرها اجازه می‌دهد تا با نمایش تبلیغات در کانال یوتیوب خود کسب درآمد داشته باشند.