بیت کوین و ساخت کیف پول

در این ویدئو یاد می گیری

در این ویدئو یک معرفی مختصر از بیت کوین و تتر داشتیم و گفتیم چرا بهترین روش برای دریافت درآمد دلاری است. ساختن حساب در صرافی های دیجیتال و داشتن کیف پول برای دریافت بیت کوین و تتر را هم به طور عملی روی سایت والکس نشان دادیم و چند نمونه خرید و فروش رو هم مثال زدیم. اگر خواستید کیف پول بسازید از این کد معرف OrKlZ در سایت والکس استفاده کنید تا کارمزد 2 تا تراکنش اول تون صفر بشه و روی تراکنش های بعدی هم تخفیف بگیرید.

دریافت درآمد دلاری با بیت کوین: آموزش ساخت کیف پول + کد تخفیف

اگه بدانید برای انتقال پول روشی وجود دارد که کسی نمی تواند تحریمش کند، نظرتان چیست؟

در این مقاله قصد داریم به موضوع بیت کوین، ساخت کیف پول و کاربردهایش برای انتقال پول بپردازیم. ضمنا یک هدیه هم داریم!

اگر قصد دارید راه های مختلف دریافت درآمد دلاری را بدانید، می توانید به این لینک مراجعه کنید.

بیت کوین چیست؟

بیت کوین اولین و بزرگترین ارز دیجیتال در دنیاست. ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی یا رمز ارزها نوعی پول هستند که پشتوانه طلا یا بانک مرکزی کشوری رو ندارند. اسکناس نیستند و متعلق به هیچ کشور یا دولتی نیستند. بلکه این مردم هستند که بهش اعتبار میدهند. 

توضیح در مورد ساختار بیت کوین و موضوع بلاک چین و داستان های مرتبط به آن خیلی مفصل است که موضوع مطلب ما هم نیست. فقط خوب است بدونید ارزهای دیجیتال در دنیا حسابی جا افتادند و شرکت ها و افراد زیادی باهاش کار میکنند. پس می توان بهش اعتماد کرد و ازش استفاده کرد.

می توان اینطوری گفت که در واقع بیت کوین یک کالای با ارزش و قابل مبادله ست که همه دنیا ارزشش را قبول دارند. مثلا مثل طلا. فرض کنید شما کاری انجام میدهید و در مقابل کمی طلا میگیرید. چون میدانید طلا ارزش ذاتی دارد، به همین علت قبول می کنید. هر موقع هم بخواهید میتوانید طلای خود را بفروشید و هر پولی دیگری که خواستید دریافت کنید.

کاربردهای بیت کوین

شاید بتوان دو تا کاربرد اصلی برای بیت کوین در نظر گرفت. 

  1. سرمایه گذاری
  2. جابجایی و انتقال و دریافت پول

ما در این مطلب به مورد دوم میپردازیم. یعنی فعلا به بحث سرمایه گذاری در بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال کاری نداریم. هرچند موضوع به شدت جذاب و آینده داری است که سعی میکنیم بعدا مطالب بیشتری درباره آن بنویسیم.

اینجا لازم است در مورد یک ارز دیجیتال دیگر هم بدانید. تتر یا USDT که در واقع همه آن را با نام دلار دیجیتال میشناسند. این ارز قیمتش دقیقا به اندازه یک دلار آمریکاست. این ثبات قیمتی باعث میشود ابزار بهتری برای نقل و انتقال پول باشد. وقتی شما تتر گرفتید انگار دلار آمریکا گرفتید. پس از بالا پایین شدن قیمت بیت کوین هم در امانید. 

چطور می توان با ارزهای دیجیتال کار کرد؟

برای دریافت بیت کوین و تتر باید کیف پولش آن را داشته باشید. این کیف پول در واقع یک آدرس الکترونیکی هست که شامل یک سری حرف و عدد و کاراکتراست که منحصربفرد است و برای شماست. برای ساختن این کیف پول میتوانید از صرافی های دیجیتال استفاده کنید که نمونه های خارجیش مانند سایت باینننس و نمونه ی ایرانی اش سایت هایی مثل والکس، نوبیتکس و فینیکس است.

این سایت ها امکان خرید و فروش ارز دیجتال را به شما میدهند و میتوانید بیت کوین یا تتر دریافتی تان را آنجا به بالاترین قیمت و سریع ترین حالت بفروشید.

پیشنهاد ما برای ساخت کیف پول استفاده از کیف پول والکس است. شما از طریق این لینک می توانید در سایت والکس ثبت کنید.

و اما خبر خوب

هنگام ثبت نام در سایت والکس اگر از کد معرف OrKlZ در سایت والکس استفاده کنید، کارمزد 2 تراکنش اول تان صفر است. همچنین بر روی تراکنش های بعدی تان هم تخفیف می گیرید.

کد تخفیف سایت والکس: OrKlZ

  • جهت اطلاع: اگر از این لینک ثبت نام کنید غیر از تخفیفی ک شما میگیرید یه درصد از هزینه تراکنش تون هم به ما به عنوان معرف تعلق میگیره، هزینه ی اضافی برای شما نیست سایت از سهم خودش به ما میده و یه جورایی اگر این کار رو کنید غیر از تخفیف خودتون از ما هم حمایت کردید 🙂

 

دیدگاهتان را بنویسید

ویدئوهای مرتبط