کسب درآمد دلاری در حرفه عکاسی از سایت 500px

در این ویدئو یاد می گیری

در این ویدئو به موضوع کسب درآمد دلاری از حرفه عکاسی پرداخته ایم. سایت های خیلی زیادی در این زمینه وجود دارد. ما در این قسمت سایت 500px را بررسی کرده ایم و دو روش کسب درآمد از سایت را نیز بیان کردیم.

کسب درآمد دلاری در حرفه عکاسی از سایت 500px

سایت های خیلی زیادی در این زمینه کسب درآمد از حرفه عکاسی وجود دارند. شما می توانید در این سایت ها اکانت بسازید و عکس هایتان را به اشتراک بگذارید و از فروش عکس ها کسب درآمد دلاری کنید. در این مقاله به بررسی کسب درآمد دلاری از سایت 500px می پردازیم.

 در مطلب قبلی به کسب درآمد دلاری در حرفه عکاسی از سایت شاتر استاک پرداخته ایم.  

سایت 500px یکی از بزرگترین و حرفه ای ترین سایت ها در زمینه عکاسی هست.

شما میتوانید در این سایت به صورت رایگان برای خودتان پورتفلو درست کنید. همچنین می توانید عکس هایتان را در این سایت بارگذاری کنید. شما امکان این را دارید که حداکثر 20 عکس در این سایت در هفته بارگذاری کنید.

در این سایت همانند اینستاگرام افراد میتوانند شما را فالو کنند، کامنت بگذارند، عکس هایتان را لایک کنند.

چه کاری انجام دهیم تا فالورهایمان در این سایت افزایش یابد؟

یکی از راه های افزایش درآمد دلاری از سایت 500px، افزایش فالور است.

1. راحت ترین کار برای افزایش فالور این است که لینک صفحه تان را در پلتفرم های دیگری که در آن فعالیت می کنید، قرار دهید. در این صورت دوستانتان می توانند صفحه شما را در این سایت نیز دنبال کنند.

2. کار دیگری هم که برای جذب فالور می توانید انجام دهید، کامنت گذاشتن برای عکس های دیگران است. شما میتوانید صفحات افراد دیگر را دنبال کنید و کامنت های معنادار و دقیقی بگذارید، تا وقتی افراد دیگر نظرات شما را می خوانند بر روی نام شما کلیک کنند و وارد صفحه تان شوند.

3. سعی کنید فعالیتتان نیز در این سایت زیاد باشد، یعنی هر چند روز یک بار یا هر روز عکس های جدیدی در صفحه تان بارگذاری کنید. این کار در طولانی می تواند باعث افزایش فالورهایتان شود. 

برای ثبت نام در این سایت می توانید از طریق این لینک وارد شوید.

از چه روش هایی می توان در این سایت کسب درآمد کرد؟

شما از طریق دو روش میتوانیداز سایت 500px کسب درآمد کنید.

روش اول: فروش عکس ها 

شما میتوانید عکس هایتان را به صورت رایگان در این سایت آپلود کنید. ولی اگر تصمیم دارید عکس هایتان به فروش برسد باید از بخش licensing وارد شوید و عکس هایتان را آپلود کنید.

روش دوم: شرکت در مسابقه عکاسی

در این سایت مسابقات مختلفی هم برگزار می شود. شما میتوانید در این مسابقات شرکت کنید و در صورت برنده شدن جایزه مسابقه را دریافت کنید.

چند درصد از فروش عکس به حساب شما واریز می شود؟

سوال مهم اینجاست که وقتی عکس شما در این سایت به فروش می رسد، چند درصد از فروش عکس به حساب شما واریز می شود؟

وقتی وارد سایت بشوید اولین چیزی که به چشم تان میخورد، این است که 60 درصد سهم عکس ها برای شماست.

در صورتی که واقعا اینطور نیست. خیلی از افراد وقتی این مطلب را میخوانند، بیشتر از این راجع به درصدشان تحقیق نمی کنند. در صورتی که اگه وارد این لینک بشوید میبینید که توضیحات کامل در اینجا نوشته شده است.

اگر شما عکس هایتان را به صورت انحصاری فقط در سایت 500px قرار دهید، در این صورت به عنوان عکاس انحصاریشان شناخته می شوید و میتوانید 60 درصد سهم فروش عکس را به خودتان اختصاص دهید.

ولی اگر عکس هایتان را در سایت های دیگر هم منتشر کنید، آن وقت دیگر به عنوان عکاس غیر انحصاریشان شناخته می شوید.

جمع بندی

همانطور که ابتدا مقاله هم اشاره کردم سایت های زیادی مثل 500px وجود دارند که شما میتونیید در آن ها فعالیت کنید.

ما در این مطلب یکی از معروف ترین این سایت ها را بررسی کردیم. همچنین دو روش کسب درآمد دلاری از سایت 500px را هم توضیح دادیم.

به یاد داشته باشید برای رسیدن به کسب درآمد دلاری از طریق فروش عکس باید صبور باشید و تلاش مستمر داشته باشید. صبر و استمرار دو کلید موفقیت در همه کارهاست مخصوصا در حوزه درآمد دلاری. 

دیدگاهتان را بنویسید

ویدئوهای مرتبط